ברוכים הבאים, אורח

רציתי לשתף בדרך שלי ואולי לתת מוטיבציה גם לחבריםפה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: רציתי לשתף בדרך שלי ואולי לתת מוטיבציה גם לחבריםפה 46 צפיות

רציתי לשתף בדרך שלי ואולי לתת מוטיבציה גם לחבריםפה לפני 1 שבוע, 1 יום #151957

אז אני מגיל 13 צופה בתכנים לא צנועים באמת שהייתי ילד תמים כמו כולם בילדות פשוט היה לי איזשהו ''חבר'' שדחף אותי לתכנים האלה ועד היום אני זוכר לו את זה כי זה באמת טלטל לי את החיים.. אני בן 26 נשוי והרצף הארוך ביותר שהיה לי זה 139 ימים אני לא האמנתי שהצלחתי להגיע למספר כזה גדול של ימים אני באמת נדהם מהתוכנית המדהימה ואני מודה לה' עליכם ועל כל התוכנית. במשך השבוע נפלתי כמה פעמים בצפייה בתכנים וגם באוננות עד שבאיזשהו שלב אמרתי לעצמי זה באמת מה שאני? זה באמת מה שאני רוצה מהחיים שלי? מחר זה ערב יום כיפור ואני דיברתי עם ה' ואמרתי לו שאני רוצה לשוב בתשובה מהחטא הזה. אני באמת מאמין שכל הניסיון שלי בחיים זה החטא הזה. גם אתם מרגישים ככה? ראיתי כלי מאוד יפה שקוראים לו ''רק להיום'' זה באמת כלי מדהים כי אני תמיד חושב על העתיד אולי אפול שוב וגם על העבר.. אבל אני באמת מאמין שמה שנדרש מאיתנו זה לנצח בהווה בסוף המטרה שלנו בקבוצה כאן היא האם אתה נלחם ברגע זה? ובאמת אני מרגיש שהמלחמה הזאת ''מלחמת היצר'' הרבה יותר קשוחה מהלחימה בעזה ובלבנון.
מישהו יכול לומר לי איך להגן על עצמי? אני כרגע עם פלאפון כשר שמשדר אינטרנט כשר ויש לי גם מחשב, שמחובר לפלאפון הזה ולמרות האינטרנט הכשר שבפלאפון הצלחתי למצוא פריצה שחשפה אותי לתכנים לא צנועים מה אפשר לעשות? עד כמה אפשר לגדור ולגדור? אני מרגיש שאני תמיד ינסה למצוא פריצה כשאוכל אני כל כך מתוסכל מהלחימה הזאת ואני רק רוצה לנצח את היצר הזה. אני כל כך נדהם מהחברים כאן שכל אחד מתמודד ונלחם אתם ממש גיבורים ואני מעריץ אתכם! אחיי הגיבורים מקווה שהמכתב הזה מובן במידה מסוימת אני פשוט כבר מתוסכל כפי שאמרתי ואני מחפש מים חיים על נפש עייפה.

תגובה: רציתי לשתף בדרך שלי ואולי לתת מוטיבציה גם לחבריםפה לפני 6 ימים, 21 שעות #151968

שלום לך חבר יקר,
מניסיוני המר אם יש לך פרצות במחשב אין לך סיכוי להישמר נקי לכן תעשה הכל בשביל שלא תהיה לך גישה לפורנו.

מי שרוצה תמיד יכול למצוא מאיפה ליפול אבל לפחות שזה לא יהיה כל כך נגיש..

עצה פרקטית- אם יש לך ווינדוס 10 תפתח standard user, ותתקין בו Microsoft family safety. אח''כ תגדיר רק אתרים שאתה יכול לגלוש אליהם (בנק לימודים וכו') וכל שאר האינטרנט חסום.. את הסיסמאות תשמור ב lockbox pluckeye 
אם אתה צריך עוד מידע אז תרגיש בנוח לשאול.

אחרי שעשית את זה וחסמת את המחשב שלך מתחילה העבודה הרוחנית הקשה באמת שבשבילה כולנו פה..

אבל בלי מחשב חסום חבל לך על המאמץ..
ואחרי כל זה אני אישית משתדל לעשות הכל על מנת לא להיות לבד בבית כי כבר כמה פעמים קרה שהייתי לבד בבית ובריתחא של היצר ישבתי וחפרתי במחשב איך לעקוף אותו לבסוף נפלתי..

נערך לאחרונה: לפני 6 ימים, 21 שעות על ידי נעשה ונצליח1.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.33 שניות

Are you sure?

כן