[dir=rtl]בקצרצרה: ראיית טעויות/חטאי אנוש כעבירות הינה שאלה פילוסופית לגמרי וכמה שלא נתדיין עליה כאן לא נסיים.
בהיבט מסויים גם ברקע היהודי, בשורש הבעיה ההבדלים מיטשטשים והנקודה שעולה מרוב מאורי האומה לאורך הדורות הינה שמי שחוטא הינו בעצם חולה, היות והוא רחוק מהאור האלוקי = מעצמו הפנימי.
כמו שכתבו לך בצורה הכי ברורה,
מי שהאמין לחלוטין שהוא חולה הוי אומר בעל נטיות מסויימות לשגות ולברוח לתאווה כאל משהוא שיפתור לו את כל הבעיות בחיים, ולקח את התרופה המוצעת כאן (שהיא בשני מילים אומרת: להתקרב לאלוקים) והחלים (הפסיק לחטוא..