ברוכים הבאים, אורח

מעשה בחמשה בריונים
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מעשה בחמשה בריונים 1800 צפיות

מעשה בחמשה בריונים לפני 9 שנים, 5 חודשים #72615

שומע, אחי? החלטתי שאני חייב לספר למישהו, אתה נראה לי הכי אמין שאני מכיר, ואולי גם יהיה לך רעיון. סבבה? וואי מה זה תודה.
תראה, הכול התחיל לפני כמה שנים, הייתי צעיר ולא הייתי כ"כ בעניינים של אלימות ומין. אבל ברור שיש התמודדות, אבל אתה יודע, בקטנה כזה.
בקיצור, לילה אחד אני במיטה, בבית, פתאום עומדים מולי חמישה בריונים, אין לי מושג מי שלח אותם, אבל עומדים מולי, עכשיו שתבין הם לא נראו דווקא כל כך מסוכנים, וכל מילה שניה שלהם זה אם אתה רוצה, כאילו מגרים אותי שזה יבוא ממני, האמת שלא הבנתי כל כך על מה הם מדברים, אבל זה היה נשמע מפתה, אז הם התחילו לשלוף מולי חלקי גוף של נשים וגברים, חלק מכסים וחלק מגלים, ואני.. אתה יודע, זה פעם ראשונה שככה – קודם כל מתייחסים אלי, אומרים לי שזה מ ו מ ל ץ  ע ב ו ר י, וכאילו עקבו אחרי עד עכשיו או משהו כזה, וזה כיף כזה, עכשיו חוץ מזה גם התאווה התעוררה בי, כאילו הם לא עזבו עד שהם הצליחו להדליק אותי, ובתחכום, אתה מבין? לא נתנו לי ברצף, וכל רגע הגבירו את העוצמה, ומדי פעם עצרו והוציאו איזה קולה [רק הראו אותה, לא נתנו לשתות] או משהו שהדופק שלי יירגע, בקיצור נראה שהם ממש מאומנים בזה, אבל כבר הייתי בפנים, ואז הגעתי למצב כזה שכאילו זה אני רוצה אותם. לא, לא באותו ערב, באותו לילה אחרי איזה שעה פתאום קלטתי מה אני עושה ואיפה אני נמצא אז אמרתי להם שלא נעים לי מההורים שלי שפה בחדר ליד ובטח הם שומעים הכול ומחר יעשו לי על זה שיחה, ושבכלל בבית ספר אצלנו לא מרשים את כל הדברים האלה, לא שזה עזר כי הם השתמשו בזה בשביל להמשיך איתי, כי אם אני גם ככה כבר איתם אז לפחות שאהנה, ניסיתי לומר שיש תפילה מוקדמת ואני רוצה לקום, אז גם את זה הם דחו כי אני כבר כזה דפוק אז מה אני חושב שאלוקים יקשיב לי, בקיצור טחנו תשכל. אבל היה לי אומץ בסוף, לא יודע מאיפה, אמרתי להם די! וכיביתי ת'אור הקטן שלידי, ובשניות הם נעלמו.
עכשיו למה אני אומר בריונים? כי הם משחקים אותה נחמדים אלי, אבל רק בזמן האחרון קלטתי שמשלמים להם על זה כסף, על זה שהם מפילים אותי ב  ר ש ת  שלהם, יש שם כמה חבורות שמתחרות על זה, מאפיות כאלה, מקצועיות לאללה, יש את החבורה של  מ א ק ו , הוא הכי אומן מכולם, יודע לגרות ולתפוס את הדג בחכמה שעות.
ולקח לי זמן לקלוט שזה לא רק אותי. אתה מבין? הם פשוט צדים אנשים, ועושים על זה כסף.
עכשיו וואלה למה לא, כל אחד צריך פרנסה, אבל הקטע שזה לא בצורה נורמלית של מוכר שבחנות שלו יש דברים שצריכים ואם אתה רוצה אתה קונה. זה יותר כמו הפרסומות שמסובבות אותך ובסוף אתה קונה את מה שאתה לא צריך, מבין? וגם יותר גרוע מזה! פשוט משחקים לי על היצר הכי חזק, שצריך אותו בשביל להתחתן, ופשוט מרסקים אותי איתו. כי מה אתה חושב? זה נגמר בלראות את המופעים שלהם ובלהצטרף ולעודד אותם ולתת לספונסרים שלהם ראיות שאנשים אוהבים את זה? ממש ממש ממש לא. קודם כל כבר באותו לילה הראשון – כל הלילה היה לי סיוטים מהם, שלוקחים גם אותי אליהם ועושים ממני תצוגה, ועוד דברים הזויים שלא השאירו אותי טהור בבוקר, וגם אחר כך בבוקר, איזה בוקר? לא העזתי לקום עד שכולם בבית הלכו, שלא יבינו למה אני פתאום מתקלח לפני הבית ספר, ואח"כ התפילה היתה התפילה איומה, חשבתי שאני מהם, מהאלה שנגד אלוקים והטוב, וכבר אבוד בתוך האתה[= י ו ]-ט ו ב , כל השיעור ישנתי והייתי בבאסה, אבל אחר כך חזרתי אליהם, והם חזרו אלי, וכל פעם שרציתי לעזוב אותם הם שלחו איזה הזמנה, ולא הרפו, בכוחניות מעודנת.
שמע, סבלתי מהם כמו שלא סבלתי מעולם. עד היום אני מתמודד עם דברים שהם הראו לי ונכנסו לי לדמיון. עכשיו זה כמו התמכרות אתה מבין? והקטע גם שזה נראה כאילו זה אני רוצה את זה וכאילו זה אני ואין לי דרך לצאת מזה! לא תיארתי לך פה אפי' קמצוץ של הטירוף והטמטום שלהם, אם מסתכלים על זה מבחוץ, אבל תחכום אדיר יש להם איך למשוך אותי לשם. וזה לא שזה מנדיבות, הם יודעים שזה רע לי ושנהרסו לאנשים חיים בגלל זה, שהתפרקו משפחות, שאנשים מפוטרים מהעבודה, שילדים מתרגלים לנורמות שלא יאומנו והולכים לחקות את הזבל הזה. ואז אני כאילו המסכן שעומד מול כל הכוח הגדול הזה. אבל לדעתי זה לא צריך להיות ככה. קודם כל צריך שהמדינה תילחם בזה. פשוט וקל. זה לא כפיה, זה לדאוג לחירות של האנשים פה. אי אפשר שחבורה כוחנית שמה שמעניין אותם זה עצמם ינהלו למלא אנשים את המוח והלב בסם מוות בשביל להתעשר ולהיות מספר אחת. ובינתיים עד שיבינו את זה, לדעתי אני חייב כוח גדול ממול שיהיה איתי. פשוט רק עכשיו אני קולט שאני במלחמה, בקטע הזה של הכוחות הגדולים שמושקעים מולי, גם מצד התוכן שהוא חזק ממני וגם מצד התחכום והשעות והכסף שזורם שם בשביל לנצל אותי. לא יודע בדיוק מה ואיך, אבל פתאום אני גם קולט שאני לא לבד אתה מבין?

הבהרות לפני 9 שנים, 5 חודשים #72616

נכתב אחרי לילה עצוב ובוקר קשה, ניסיתי לבטא את הבהירות שעלתה לי שזה לא סתם אלא יש כוח גדול מולי, ונתתי לאינטרנט דימוי של בריונים. שזה לדעתי באמת נכון, כי עומדים מאחורי המסך אנשים עם כוח יצירתי גדול ועם יצרים שמסבכים את כולנו. אני אמור ללמוד היום וזה די מסבך,
נערך לאחרונה: לפני 9 שנים, 5 חודשים על ידי .

בעניין: מעשה בחמשה בריונים לפני 9 שנים, 5 חודשים #72645

  • 2דניאל
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 47
ביטאת את הבהירות הזאת שאתה מדבר עליה בצורה נפלאה. הכוחות האלו באמת רבים ופשוט חזקים מאיתנו, וצריך להכיר בזה. וזה שהתחלת להכיר בזה זו התחלה נפלאה!
קטונתי לגמרי מלייעץ אבל אוכל להזדהות עם הבילבול שלך, עם הבלאגן הזה שיש בראש כאשר אתה מבין שיש משהו גדול ממך שמנסה (ומצליח) לנהל לך את החיים.
תישאר פה, קורים פה דברים נפלאים. הכלים הטובים ביותר להשמיד את הבריונים מחולקים פה בחינם. ואתה? רק צריך להיות פעיל ולשתף פעולה. יש הרבה חומר באתר, יש אנשים נפלאים שיעזרו לך בכיף, תשאל תתייעץ תשתף, ויהיה בסדר. כולנו ביחד בקרב הזה.
בהצלחה אח יקר!

בעניין: מעשה בחמשה בריונים לפני 9 שנים, 5 חודשים #72655

  • שלומקה
  • רצף ניקיון נוכחי: 53 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 275
שלום חבר יקר, ברוך הבא למקום הזה.

ראשית, גם אני כעסתי והתמרמרתי לא רק על האנשים הבריונים, אלא גם על אלו מהצד שלי שלא עשו מספיק בשביל להלחם בזה, שלא עצרו אותי במדרון. לאחר תקופה בהחלמה הבנתי שעלי לתקן קודם אותי לפני שאני מסיח דעתי להתייצב מול זוועות העולם. אחרת אני בחיים לא אצליח לצאת משם.
שנית, אני מאוד מבין את הכאב הזה, שהיטבת לתאר. גם אני הייתי שם, ובשבילי הגילוי שיש עוד כמותי, שהצליחו לצאת מזה, היה כמו מים קרים לנפש עייפה.
אשמח לדבר איתך באופן פרטי,

הישאר עימנו!
רק להיום זה מה שנותר
לא הצלחת תנסה מחר

העולם יתן לך מתנות בשפע 
לא כתוב בשומקום שלנסות זה פשע...

(מבוסס על  השיר "רק לעלות", של "קפה שחור חזק")
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.39 שניות

Are you sure?

כן