ברוכים הבאים, אורח
Recent Posts

תגובה: תודעה משוחררת לפני 1 שבוע, 1 יום #155847

  • nbym
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 284
אח יקר, תודה רבה על השיתוף!
עלה לי תוך כדי הקריאה החיבור לדברים של ד"ר ברנה בראון על ההבדל בין אשמה לבושה. אשמה אומרת: "עשיתי משהו שלא תואם את הערכים שלי". בושה אומרת: "אני בעצם אדם פגום", ההבדל נראה קטן, אבל הוא משנה עולם שלם.

מה שאתה מתאר לגבי החשיבה הרציונלית מתחבר לזה מאוד. לפעמים אנחנו מסתכלים על רצף של נפילות, מזהים דפוס אמיתי, ואז עושים קפיצה נוספת: מההתנהגות אל הזהות. במקום לומר אני נופל שוב אבל רוצה לקום, אנחנו מתחילים לומר זה מי שאני. וכשהזהות כבר מוגדרת כך, הנפילה הבאה היא רק עניין של זמן.

לכן מאוד התחברתי למה שכתבת על ההתחלה מחדש ועל האפשרות לא לתת לזיכרון להיות הגורם היחיד שמגדיר את האדם. לא במובן של הכחשה של מה שהיה או בריחה מאחריות, אלא מתוך ההבנה שהעבר אינו כל האדם. אדם יכול לקחת אחריות מלאה על מעשיו, ובד בבד לא לצמצם את עצמו אליהם.

נדמה לי שזה גם עומק ההבחנה של ברנה בראון: אם אני אומר אני רע, אני נשאר תקוע. אם אני אומר עשיתי מעשה שאינו טוב ושאינו תואם את מי שאני רוצה להיות, נפתח פתח לתנועה, לתיקון ולתקווה.

יש משהו מאוד משחרר במשפט שכתבת: אני מכור ואני צריך לטפל בעצמי, אבל התודעה צריכה להיות חופשית. בעיניי זה איזון עדין ויפה. מצד אחד לא לטשטש את המציאות ואת הצורך בעבודה ובטיפול, ומצד שני לא להסכים שההתמודדות תהפוך להגדרה העצמית.
יש בדברים שלך הרבה אמת, במיוחד בניסיון להחזיק יחד אחריות מלאה על המעשים לצד אמונה שהאדם גדול יותר מסך נפילותיו.
עלה והצלח!

תגובה: תודעה משוחררת לפני 1 שבוע, 1 יום #155846

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 9 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 28

אין ספק שזה חלק מהקושי לעשות תשובה, היכולת להכיל שאני. עשיתי. מעשים כאלו. צריך הרבה הכנעה כדי להצליח.
זאת אומרת שלומר, אני אדם אחר ולא זה שעשה מעשים כאלו (כמובא בספרים בתור חלק מתהליך התשובה), זה לא רק חיזוק ונחמה אלא גם דורש הרבה נכונות לעבודה עצמית (להפוך לאדם אחר).
תודה על כל השיתופים!

נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע, 1 יום על ידי symcha. סיבה: תיקוני לשון

תגובה: קבוצות תמיכה לפני 1 שבוע, 1 יום #155845

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 9 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 28

אני בנטפרי, ולמרות שיש מעקף איך להכנס לאתר (אי אפשר בנטפרי להכנס לאתר בדרך הרגילה) אבל הצ'ט לא עובד לי..

המשתמשים הבאים אמרו תודה: פיניוני

תגובה: יומן מסע 0.3 לפני 1 שבוע, 1 יום #155844

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 9 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 28

זה שכתבת זה כבר עיצה כי אתה לא לבד בהתמודדות!
תעדכן על כל  התגברות ואפילו חלקית!

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 9 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 28

אני מזדהה ממש עם ההרגשה, הנוראה, של אחרי נפילה.
תחושה של החמצה אינסופית.. אי אפשר להכיל את זה.
בהצלחה תתחזק ותזכור שכל האמירות האלו שאני בן מלך וכדומה (אומרים משם ר' שלמה מקרלין שהעבירה הגדולה ביותר היא לשכוח שאני בן מלך) נועדו בדיוק לשעה כזאת, לא להשבר!
אגב, מומלץ לחשוב מה לעשות בנוגע לשני המכשירים ללא סינון, זה סיכון גבוה לנפילה הבאה.
אני משתף, אולי הייתי צריך לכתוב את זה בפוסט נפרד, לאשתי יש מכשיר של הדרן - הסינון הטוב ביותר! אבל קרה והסינון נפל, לצערי בדיוק ידעתי את הקוד שלה ולא התגברתי, ובלילה הייתי איתו אמנם עם איזה גבול, אבל לא שייך להתחיל עם זה ולא ליפול למרות שהשתדלתי דווקא להיות במקומות אחרים סרטי מלחמה, למרות זאת נפלתי ואח"כ הרגשתי ממש יאוש וגם סוג של קהות חושים כאילו מה קרה (זה עצמו מרגיש לי נורא). אבל הערב התגברתי על עצמי ובקשתי מאשתי שתשנה את הקוד שלה, חסכתי מעצמי את ההתמודדות, אם לא הייתי עושה זאת בוודאות הייתי עכשיו נופל!

  • miko123
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 50
אני מאמין בחיים. אני אוהב את החיים. אבל היום גיליתי שיש בתוכי כוח שרוצה לגדוע לי את החיים. שרוצה להרוג אותי. אותו זקן וכסיל. הוא הרשע, הוא השטן, הוא הוא הרוע. אני לא יכול איתו יותר. מה הוא גרם לי לעשות, מה הוא גרם לי להכניס לתוך הנפש הטהורה שהייתה בי. מה יהיו ההשלכות של ההבנה הזו אני לא יודע. ואני לא יודע אם לשמוח בתובנה הזו או לבכות. מעולם מעולם לא הייתה לי צל צילה של מחשבה לפגוע בעצמי. עכשיו אני רק יודע לומר: חיים שכאלו אני לא רוצה, עם הרע הזה. שמתחזה תמיד לטוב. למזלי אני אוהב מדי את החיים ואת ה' יתברך מכדי לעשות משהו חלילה. אבל היום הרגשתי מה זה ליפול לתהום. אמנם אני יודע שאני בן מלך שעשוי מאבנים טובות. חושה לעזרתי ה' תשועתי
נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע, 1 יום על ידי miko123.
  • miko123
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 50

אחרי שמונה ימים נקיים נפלתי אתמול והיום. לצערי בסרטונים המזוהמים הללו. בבית יש לי שני מכשירים ללא סינון כלל. קשה מאוד. ה' יתברך יזכה אותי להמשך סופש נקי בע"ה!

  • חיון
  • רצף ניקיון נוכחי: 29 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 12

לשמוע את הכאב שלך והרצון שלך להיות חזק יותר וטוב יותר פשוט מעורר השראה אני בעצמי כבר 21 יום נקי כבר ומשתגל להתחזק ולגדול יפלתי כמה פעמיים והקושי היה כבר קשה מנשוא אבל דבר ששונה הפעם אצלי זה שאני יודע שתמיד אפשר לתקן והנפילות הן החלק צהתהליך זה הניסיון שהעניק לנו הקב"ה ונעון זה קשה ונפלת אבל אל תשכח 
צדיק נופל שבע פעמים וקם 
רשע פעם אחת נופל 
אתה טהור אתה צדיק ץתמקד באתר הוא עושה לי פלאים תתמיד תשקיע באמת זכית וכל פעם שקשה אל תפחד לשתף פה  , הקקהילה פה מטורפת ותצימיד יתמכו בך .

המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha

יומן מסע 0.3 לפני 1 שבוע, 1 יום #155839

  • חיון
  • רצף ניקיון נוכחי: 29 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 12
:pinch: אזהרה: ספוילר!

אני פשוט אדבר מהלב כרגע הייתי באמצע לשבת עכשיו על התוכנית שלי ובאתי להתחיל לכתוב את היומן מסע ואז התקשר מישהו שלא דיברתי איתו הרבה זמן לראות איך אני מרגיש דיבר איתי על הישיבה ואיך הולך מישהו שרוצה בטובתי לראות את ההתקדמות שלי וגם מאפשר לי לבחור דמות גדולה זה חיזק אותי בטרוף הקב. זימן לי את השיחה הזו ברגע הזה זה ריגש אותי ברמות אני 1צת מתקשה עם ההסתגלות לרמת סף הריגוש והההתמדה בהתחשב שאני כבר כמעט ח25 יום נקי אני מודה לאבא על כל יום שאני נקי מרגיש וותר ויותר טוב אבל אני עוד מעט זז למקום חזמן קצר שיהיה שם הרבה סכנות ואי צניעות איך אני יכול לשמור על עצמי אשמח לקבל עצות

נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע, 1 יום על ידי חיון.

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 2 ימים #155838

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53

יום 220#
עברתי יותר מ4 ימים ללא נפילה שזה סימן דרך בשבילי בתקופה הזו.
אתמול התעסקתי בעשייה חיובית ויצאתי לאימון כאשר היה לי ״זמן מת״ בין לבין.
היום יום חמישי, בשבועות האחרונים יצא לי דווקא ביום חמישי בערב מאוחר ליפול - אני היום צריך לשים יותר דגש על זה ובמקום זה לראות איזה סרט או משהו מספק אחר.
שבוע חיובי סה״כ!
שימשיך כך!

המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha

תגובה: קבוצות תמיכה לפני 1 שבוע, 2 ימים #155837

  • זאב כחול
  • רצף ניקיון נוכחי: 3 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 126

היי אחי,
אני לאחרונה יצרתי קשר עם האתר דרך הצ׳אט שיש פה, והם נתנו לי נציג ליצור איתו קשר, ולאחר מכן הוא חיבר אותי לעוד מישהו שמתמודד ומגיע מרקע דומה לשלי.

זה יחסית חדש אז אני עוד לא יכול להגיד מה רמת ההצלחה, אבל לבינתיים הקשר עם שניהם עוזר לי, הם נותנים לי תמיכה וייעוץ כשצריך, וזה תמיד טוב שיש מישהו לשתף איתו. זה גם נותן מרחב שהוא יותר אינטימי ולא קבוצה גדולה. 

בהצלחה!

המשתמשים הבאים אמרו תודה: timik99

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 3 ימים #155836

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53

יום 219#
אתמול היה יום טוב.
הגעתי הביתה וקצת שיעמם לי, פתחתי וראיתי קצת תמונות וואללה לא עניין אותי.
לא מצאתי סיפוק.
אני חושב שאחד הדברים שפגעתי בעצמי עם הפורנו זה היכולת להיות שליו ורגוע באקט מיני. לא מחובר לעצמי.
אתמול אמרתי לעצמי שאני רוצה להתחבר למיניות שלי יותר.
אוננתי. אבל בלי פרונו.
זה היה חוויה אחרת; הייתי רגוע, התחברתי לעצמי והייתי יכול ממש לשלוט במחשבות שלי.
היום יש לי פגישה חשובה. 
אני מנסה להבין איך וכמה אצליח להתאמן היום.
אם מדברים על יצירה חיובית אז היום אני רוצה להתמקד בעתיד שלי ובקריירה ולהאמין בעצמי.
יום מוצלח לכולם.

תגובה: חייל מדמם לפני 1 שבוע, 3 ימים #155835

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 9 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 28

מה קורה??
אני איתך.

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 9 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 28
שלום, לפיניוני היקר,
קודם כל יש לי איזה תובנה בנוגע ל"אנשים בעלי רגישות עמוקה ביותר" (ההגדרה מספר "פילים בחנות חרסינה" - מכיר אותו), אני חושב שזה שילוב בין תכונת רגישות גבוהה לבין בחירה איך אני חי את החיים שלי. בנוסף אני גם מזהה את עצמי ככזה.
יש יסוד ידוע מספרים (נראה לי מר' צדוק הכהן, ועוד) שבדבר שהכי קשה לאדם והוא הכי נופל, דווקא שם נמצא התיקון שלו, ובדבר הזה יש לו פוטנציאל להצליח ביותר, וזה אומר שאלו שנמצאים כאן בפורום הם עם פוטנציאל גבוה להצליח בקדושה!
אני מזדהה מאד עם מה שכתבת שהתכונה הזאת של רגישות גבוהה יש לה קשר ישיר לנושא המיניות, רק נראה לי שזה הולך לשני הכיוונים, קדושה או.. 
וזה מביא אותנו להזכר שהנושא המיני הוא דבר קדוש ונעלה מאד, כמובן כשהוא בצורה הנכונה - חיבור בין הבעל לאשה, כמו שכתב הרמב"ן דברים מפורשים בספר 'דעת הקדושה להרמב"ן' פרק שני וז"ל "החבור הוא ענין קדוש טהור ונקי מסייע להויית העולם כשיהיה הדבר כפי מה שראוי ובזמן הראוי ובדעת הראויה ובכוונה הראויה וכל אדם שיאמר כי בחבור יש כיעור חלילה וחס וכו'", מי שרוצה יכול לראות שם את אריכות הדברים, בהמשך הוא מסביר שגם באיברי הגוף האחרים כמו הידיים, אם האדם מבצע בהם פעולות מגונות כמו גניבה וכדומה הוא מביא בהם כיעור, וכך בדיוק זה בנושא של החבור שאם מבצעים אותו בצורה לא נכונה האדם בעצמו גורם כיעור, אבל הדבר נמצא בידינו!

העובדה שאפשר להסתכל על הנושא מכיוון אחר לחלוטין, גבוה, ואפשר גם לומר אמיתי יותר, עוזרת ומאזנת אותי בכל הקשור להרגשה מול הקושי והאכזבה העצמית.

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שבוע, 3 ימים #155832

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 9 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 28

ואולי דווקא ליהדות/תורה/הקב"ה יש מה לומר בנושא של מדהים מדליק מטורף וואי..
מה עם תשוקה ללימוד? תפילה מקירות הלב? חסד עם הנשמה? שבת לוהטת? וכו' וכו'
אוסיף, יש וארט חסידי שאם אדם ביצע עבירה חמורה (רצח ג"ע) ואינו יכול אח"כ להתפלל מנחה בוערת הוא לא דרך על מפתן החסידות (הכוונה שיהודי בכל מצב צריך להיות מחובר בדיוק כאילו הוא עכשיו במצב רוחני גבוה מאד).
מקווה שאני לא נשמע כמו איזה מטיף מוסר וכדומה

המשתמשים הבאים אמרו תודה: פיניוני
זמן ליצירת דף: 0.41 שניות

Are you sure?

כן