ברוכים הבאים, אורח
Recent Posts

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 3 ימים #155817

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 4 ימים
  • מחובר
  • חבר קבוע
  • הודעות: 20

תודה על התגובה,
בעצם הסכמת עם הכיוון שלי שלאהוב בחור ולחוש רגש וכדומה אין בזה פסול אבל אם זה כבר מגיע לתחום המיני זה כבר בעיה.
אני חושב שזה שייך בכלל לכל הנושא המיני, הדחף הזה הוא דבר טבעי לחלוטין וזה הדבק בין בעל לאשתו, הבעיה מתחילה כשמשתמשים בדחף כלפי נשים אחרות.. רק אני חושב שיש הבדל ברור בין לחשוב על נשים לבין משיכה לבחורים וכדומה, לחשוב/להסתכל על נשים זה הולך מיד לתחום המיני וזה בעיה, אבל כשמדובר בבחור או אדם אחר זה לא חייב להגיע לתחום המיני.
אם למישהו יש מה להוסיף אני אשמח לשמוע.

שיתוף לפני 1 שבוע, 3 ימים #155816

  • timik99
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 38

שלום לכולם, 
אני נמצא באתר כבר קרוב לשנתיים לדעתי, אולי אפילו קצת יותר. היו לי תקופות יחסית ממושכות שלא נפלתי לצפייה בפורנוגרפיה, והיו תקופות קצת יותר קשות. 
לאחרונה, בגלל כל מיני תהליכים ודברים לא צנועים שנחשפתי עליהם (כמו ברשתות חברתיות אותן מחקתי) התחילו והתחזקו הדחפים שלי לצפות בפורנוגרפיה ובתכנים מיניים באופן כללי. זה נורא קשה, ואני מרגיש שאני די לבד בעניין הזה ולא מרגיש שזה משהו שאפשר לדבר עליו בחופשיות. אז אני מתמודד ומרגיש עם זה קושי, כמו רכב שנתקע בבוץ ומנסה להתקדם אבל לא מצליח. 
שמעתי שיר לאחרונה שנורא אהבתי והוא נקרא 'מכור', נורא אהבתי אותו פעם אבל לא בגלל המילים או הנושא. ועכשיו לאחר דחף די חזק שרק רציתי שיעלם שמעתי את השיר ושמעתי את המילים של הפזמון שפעם לא בדיוק הבנתי את המסר שלהן. והמילים אומרות כך 'הנצח הזה הוא חולף'. ופתאום אני מבין שהכוונה במילים האלה זה להתקף של דחף שמגיע, והדחף מרגיש כמו נצח עד שהוא עובר, מה שבסופו של דבר עשוי להביא לנפילות. 
אז אני מאחל הרבה אור וטוב לכולם ושנצליח בדרך ולהתמודד עם הקשיים והדחפים שלנו בצורה הטובה והאנושית ביותר. 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים, nbym, symcha

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 4 ימים #155815

  • mose
  • רצף ניקיון נוכחי: 851 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 449

שמחה היקר
אני חושב שזה ספקטרום ארוך שיש לו דרגות.. ז״א שמשיכה מינית לבחור יכולה להתבטא בלחבב אותו קצת יותר מכולם, ואצל מישהו אחר זה יכול להיות שהוא חושב עליו הרבה, ואולי יכול להיות שיהיה מישהו שירצה לראות אותו הרבה, ולגעת בו זה עוד שלב יותר בעייתי . אבל בכל השלבים זה מגיע מאותה בעיה של משיכה מינית לא בריאה.. 
אפשר אולי להגיד שיש מישהו שיש לו חן מסויים ויש כזה מושג, וכולנו מתפללים לזה.. אבל ידע איניש בנפשיה האם זה סתם נשיאת חן לאותו בחור, או שזה כבר משיכה מינית לא תקינה…… 
קיצר בהצלחה 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים, symcha

תגובה: באיזה דרך החלמתם??? לפני 1 שבוע, 4 ימים #155814

  • המתמידלתמיד
  • רצף ניקיון נוכחי: 224 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 9

היי,

אני נרשמתי באתר לתוכנית לאנשים עסוקים, 40 מיילים, מייל בכל יום, כל מייל זה תובנה/ משימה.
ב"ה אני טהור כבר 223 יום.

כעת אני נכנס ל"מיני קורסים" שיש באתר כדי לחזק ולהרחיב את כל מה התחלתי.

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים, פיניוני
  • omris0253
  • רצף ניקיון נוכחי: 335 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 178

תודה על התגובה.
זה אכן לא פשוט בכלל, אתה חייב שיהיו לך כלים לצאת מזה, כלים שאתה יודע שהם אפקטיביים בשבילך.
לפני שנה הייתי גם ברצף של 120 יום ונפלתי, כי לא היו לי כלים כאלה (אלא פשוט נכנסתי לרצף כזה קצת במזל).
הכלים שעוזרים לי זה
עצירה: תוך כדי הדחף, תעצור רגע, תכבה את המסך של הפלאפון, ותחשוב חצי דקה על מה אתה עושה, איך תרגיש אחר כך, כמה זה יפגע בך וכו'.
כלי נוסף שאני מפעיל בשילוב: הספירה. כמו שאתה רואה הקשור הזאת מלא בספירה הזאת, והיא ממש חשובה לי, וכשאני נכנס לאיזה מקום קרוב לעמידה, אני עושה עם עצמי משא ונתן בנוגע לספירה. אתה יכול להסתכל בהיסטוריה של השרשור. למשל עכשיו:

335 יום בלי נפילה
258 יום בלי מעידה
6 ימים בלי מעגל צהוב. 
האירוע הקודם נגמר בזה, שאחרי שמעדתי לפי ההגדרות החדשות, אמרתי לעצמי שאם אני מפסיק באותו רגע, ולא נכנס למעגל צהוב אפילו, ליומיים הקרובים, אני לא מסמן מעידה, וכך היה

תגובה: באיזה דרך החלמתם??? לפני 1 שבוע, 4 ימים #155812

  • חוסידל
  • רצף ניקיון נוכחי: 4022 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אוי מיין וועלט .....
  • הודעות: 439

נפגשתי ב10 שנים האחרונות עם מאות מכורים
מתוך הרבה שניסו שיטות שונות
לדעתי לאורך זמן רק הצעדים והחברים בקבוצות חיות יכול לעזור
אשמח לשוחח איתך פרטי ןלהסביר לך למה אני חושב כך.

למרות שספונסר ראשון שלי עזב לפני 6 שנים ועדיין נקי,
אבל הוא מיעוט שטכולים להוכיח זאת.

אבא אוהב גילה לי את האור ברח' ניסן תשע"ה בכנס של שמור עיניך

נאר אמונה אין בורא כל עולמים...ומבלעדי עוזך ועזרתך אין עזרה וישועה
המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, פיניוני

תגובה: הדרך אל החופש לפני 1 שבוע, 4 ימים #155811

  • adventurouslynx02
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 16

לצערי הרב שוב פעם נפלתי, הדבר שהכי כואב זה לראות את עצמי פשוט הורס לי את החיים, החיים כל כך עשירים וטובים ובאמת שלא צריך את הדבר אבל איכשהו כל הזמן זה משתחל לי לחיים. הגעתי לשלב שאני רוצה זוגיות ומשפחה אבל אני בטוח שהדבר הזה פשוט עוצר אותי בין במודע ובין שלא במודע ותוקע אותי. צריך באמת לרצות בשינוי הזה כי עד שלא ארצה את זה מספיק אני לא חושב שאצליח להתגבר על זה, מקווה שבעזרת ה׳ יהיה טוב גם כשעכשיו לא רואה בדיוק את הרצון העמוק שלי מתממש וקצת תקוע.

באיזה דרך החלמתם??? לפני 1 שבוע, 4 ימים #155809

  • פיניוני
  • רצף ניקיון נוכחי: 11 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 51

נראה לי שכל המחלימים לגמרי שכאן באתר הצליחו בזכות אחד משתי אפשרויות:
1: מטפל רגשי, ומהם שומעים בבירור "זהו אני נקי".
2: תוכנית 12 הצעדים (SA), ומהם שומעים את המוטו- "כל יום רק להיום".
האם יש כאן מחלים, שהחלים בדרך אחרת? אם כן אשמח לשמוע...
אני חושב רציני על אחד משתיהם אפילו שמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאד קשה לי עם זה,כי אני די מיואש... ולא שמעתי שמישהו הצליח בדרך אחרת....
אשמח לתגובות שלכם, אחים יקרים ואהובים!!!!!

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 5 ימים #155808

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 4 ימים
  • מחובר
  • חבר קבוע
  • הודעות: 20

אני מגיב לפוסט ישן בנוגע למשיכה לבחורים. אני חש צורך לשתף שגם אני סבלתי וסובל מאותו דבר, אבל, אני מרגיש שהקושי הוא בעיקר בלב, מין אהבה כזאת לבחורים מסוימים. אין ספק שאם נותנים לזה להתנהל בלי גבולות זה יכול להגיע למקומות בעייתיים מאד של דחף מיני וכדומה.
כרגע יש איזה בחור שיש לי אליו משיכה חזקה, הוא גר באיזור שלי אבל אני כמעט לא פוגש בו, אני משתדל להימנע מלחשוב עליו, אבל אני חושב שעצם הדבר להרגיש משיכה ואהבה לאדם אחר זה לא שלילי.
מה דעתכם?

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 5 ימים #155807

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 48

יום 212#
אני צריך להזכיר לעצמי שקושי בנפילות הוא לא משהו שהוא כל היום.
בסוף מדובר על רגעים מאוד ספציפיים ביום שבהם ההחלטה היא של שבריר שנייה אם ליפול או לא ליפול.
מקבל על עצמי היום להתעסק בעשייה חיובית ולהפנות את כל האנרגיה שלי לדברים טובים.

המשתמשים הבאים אמרו תודה: זאב כחול, symcha
  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 4 ימים
  • מחובר
  • חבר קבוע
  • הודעות: 20

אני ממש חולק עליך.
לאף אחד אין מחלה לאכול חזיר, ועל זה אומרת הגמרא שכשאדם נמנע מחזיר זה יהיה בשביל ציווי השם, אולי אותו דבר אפשר לומר לאדם שיש לו נסיון חד פעמי לצפות בתוכן לא הולם, אבל אצלנו המכורים זהו ממש מחלת נפש, לא פחות ואולי יותר ממי שמכור לסמים, והסיבה שאנו רוצים להשתחרר ממנה היא כי אנחנו רוצים להיות בריאים ולא חולים על כל המשמעויות הנלוות מזה,



תגובה: אם נניח הייתי אומר, קח איזה גלידה טובה וזה ירגיע אותך או איזה פטנט אחר, אז כל אחד אומר לעצמו לי זה עוזר או לי לא עוזר, אני לא התכוונתי לכתוב מוסר, כתבתי תובנה שהיא אצלי חלק מארגז הכלים כל אחד יכול לקחת מה שעוזר לו.
אבל לעצם הענין, אני חושב שמעבר לכל העצות והדרכים להלחם במחלה הזאת, הבסיס לא משתנה, הבסיס הוא שאנחנו יהודים, בנים של הקב"ה, שומרי תורה ומצוות, זה הכח שלנו ובלי זה אין לנו כלום, אחר כך מגיעים כל הדברים המעשיים הקורסים ועצות וכו' וכו'

המשתמשים הבאים אמרו תודה: פיניוני
  • פיניוני
  • רצף ניקיון נוכחי: 11 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 51

היי מיקו היקר
לפי איך שנראה מדבריך אתה צריך סדר ברצונות שלך.
הייתי ממליץ לך להכנס ל"מוטיבציה". שם תוכל לעשות לך סדר בראש ולדעת מהן הסיבות שאתה רוצה וחייב להשתחרר מאוננות ופורנו. ואז תדע בשעת הדחף אלו רצונות לשים כנגד ומה מונח על כף המאזניים. להיות או לחדול.
המון הצלחה בדרך...

נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע, 6 ימים על ידי פיניוני.
  • פיניוני
  • רצף ניקיון נוכחי: 11 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 51


צריך קצת לצאת מהמקום הזה של אפס ודאון, ולזכור שהסיבה שאנחנו נמנעים מליפול זה כדי לקיים את ציווי ורצון ד' לא רק כי פורנו לא טוב לי (אל תאמר אי אפשי בבשר חזיר אלא אפשי ואפשי ומה אעשה שבוראי גזר עלי, חז"ל), וכך אפשר לעצור ולצאת קצת מהסחרור הזה. אפשר הרבה להאריך ולהביא גם מספרי חסידות ועוד, אולי אמצא זמן לזה.


אני ממש חולק עליך.
לאף אחד אין מחלה לאכול חזיר, ועל זה אומרת הגמרא שכשאדם נמנע מחזיר זה יהיה בשביל ציווי השם, אולי אותו דבר אפשר לומר לאדם שיש לו נסיון חד פעמי לצפות בתוכן לא הולם, אבל אצלנו המכורים זהו ממש מחלת נפש, לא פחות ואולי יותר ממי שמכור לסמים, והסיבה שאנו רוצים להשתחרר ממנה היא כי אנחנו רוצים להיות בריאים ולא חולים על כל המשמעויות הנלוות מזה, אני שנים ניסיתי להפסיק עם אוננות ופורנו בגלל ציווי השם ומעטים הפעמים שזו היתה סיבת ההתגברות על הדחף התורן, אנחנו (אני בכל אופן) לא צדיקים בסדר גודל שנוכל להתגבר על דחפים כל כך חזקים ע"י יראת העונש או אהבת השם, רק כשהתחלתי להבין שאני חולה ולמדתי (ועדיין לומד) איך המחלה הזו משפיעה והורסת לי בכל תחומי החיים, רק במקום הזה כשאני מול הדחף העוצמתי אז יש לי עוצמת נגד חזקה על כף המאזניים, אני מבין שזה לא שווה את זה.... (ועדיין אתמול נפלתי והשם יסייעני על דבר שמו הגדול), אפשר לומר שאמור לרחף מלמעלה שכל רגע ורגע שאני משקיע בזה זוהי מצווה עצומה וזה נותן עוד מוטיבציה, אבל לא שזו תהיה הסיבה לשינוי....
כותב מנהמת לבי לאחר המון חפירה בנושא...

נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע, 6 ימים על ידי פיניוני.

תגובה: מחפש שותף אחריות לפני 1 שבוע, 6 ימים #155803

  • פיניוני
  • רצף ניקיון נוכחי: 11 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 51

גם אני מצטרף pinipini4006@gmail.com

תגובה: מחפש שותף אחריות לפני 1 שבוע, 6 ימים #155802

m03415844@gmail.com
אני גם מחפש
מוזמן לפנות לבדוק התאמה
זמן ליצירת דף: 0.45 שניות

Are you sure?

כן