אני מזדהה מאד עם מה שכתבתם,
אני יכול להעיד על עצמי באופן אישי, שבמהלך חיי הבחרות שלי כמעט תמיד היו לי חברים מאד מאד טובים,
כאילו היה לי את החבר ההוא שכולם ידעו שהוא החבר שלי בה"א הידיעה,
תכל'ס מהכיוון שלי זה אף פעם לא הלך למקום לא טוב,
כן היה לי חבר אחד שפעם נתן לי נשיקה,
אבל זו היתה פעם אחת, וזו היתה נשיקה בלחי לפני שנפרדנו לבין הזמנים,
מה אני אומר?
אני אומר שבהחלט יכול להיות בן אדם שמאד מחבב אדם אחר ורוצה להיות איתי בקשר,
זה נראה לי הכי לגיטימי בעולם,
עם זאת צריך לשים לב לשתי נקודות,
האחת היא העניין המיני, שצריך לשים אליו לב משני הכיוונים מהכיוון שלך ומהכיוון שלו,
השנייה היא ענין התלות, מאד מצוי בין בחורים המושג של פיתוח תלות האחד בשני, לי אישית היה חבר אחד כזה שפיתח בי תלות, וזה גרם לי סבל נורא בתור בחור צעיר, בעצם כנראה שזה גרם גם לו סבל נורא
בהצלחה