ברוכים הבאים, אורח
Recent Posts

יומן מסע 0.2 לפני 1 שבוע, 1 יום #155822

  • חיון
  • רצף ניקיון נוכחי: 21 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 9

היי לכולם זה יומן המסע השני שלי פה אני מעגכן שכבר 17 יום שאני ללא נםילות משתדל להתמיד אבל אני מרגיש תחושות שסף הגירוי שלי השתנה בצורה קיצונית מדברים קטנים כאילו אפשר לחוש מגורה אשמח לטיפ בנושא פספת יום בשבוע מעקב מפחד שאתרשל אני אני רואה כבר את השינוי בגוך ובעיינים שלי את המשמעת שלי הפרודקטביות שלי בחיים לאט לאט משתפר עם כמה שקשה מרגיש כבר יותר טוב .

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 2 ימים #155821

  • חיים אמיתיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 514 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 255

אני מזדהה מאד עם מה שכתבתם,
אני יכול להעיד על עצמי באופן אישי, שבמהלך חיי הבחרות שלי כמעט תמיד היו לי חברים מאד מאד טובים,
כאילו היה לי את החבר ההוא שכולם ידעו שהוא החבר שלי בה"א הידיעה,
תכל'ס מהכיוון שלי זה אף פעם לא הלך למקום לא טוב,
כן היה לי חבר אחד שפעם נתן לי נשיקה,
אבל זו היתה פעם אחת, וזו היתה נשיקה בלחי לפני שנפרדנו לבין הזמנים,
מה אני אומר?
אני אומר שבהחלט יכול להיות בן אדם שמאד מחבב אדם אחר ורוצה להיות איתי בקשר,
זה נראה לי הכי לגיטימי בעולם,
עם זאת צריך לשים לב לשתי נקודות,
האחת היא העניין המיני, שצריך לשים אליו לב משני הכיוונים מהכיוון שלך ומהכיוון שלו, 
השנייה היא ענין התלות, מאד מצוי בין בחורים המושג של פיתוח תלות האחד בשני, לי אישית היה חבר אחד כזה שפיתח בי תלות, וזה גרם לי סבל נורא בתור בחור צעיר, בעצם כנראה שזה גרם גם לו סבל נורא
בהצלחה 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 2 ימים #155820

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 49

יום 216#
היום אני מקבל על עצמי להתחיל את השבוע ברגל ימין.
היום שאחזור הביתה אהיה חיובי ואסדר את המטבח.
אצא להליכה ואקשיב לפודקאסט.
בסוף המסע זה יום-יום, לא משהו גדול מידי.

תגובה: באיזה דרך החלמתם??? לפני 1 שבוע, 4 ימים #155819

  • פיניוני
  • רצף ניקיון נוכחי: 13 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 52
שלום חוסידל
המייל שלי הוא pinipini4006@gmail.com
ומאד אשמח לקשר
  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22

להמתמיד לתמיד
אני מאד מזדהה עם מה שכתבת, בעיקר 
בא לי לבכות כשאני חושב על הילד הקטן הזה, שנקלע לסיטואציה.
אני נמצא בעניין קרוב לשלושים שנה (אין לי את ההזדמנות כעת להאריך) ויש לי מטען גדול על איש צוות מסויים שהיה יכול להתנהג אחרת עם רגישות ואכפתיות מינימלית..
מה כבר אפשר להאשים ילד או נער צעיר 'מה יעשה הבן ולא יחטא' ואח"כ זה כבר ממשיך וממשיך, ההרגשה היא לפעמים נוראה, ואת עיקר החיזוק כאן בGYE אני רואה בשיתוף, אפשר לשתף אף אחד לא יצחק עלי או ידחה, אני נורמלי!
אני רוצה לציין שתי נקודות ששמתי לב אליהם במכתב שלך:
1. נשמע כאילו הנושא הזה של לטעום מהעולם האסור זרם איתך לאורך החיים ולא כ"כ היה משמעותי עבורך לטפל בזה (אולי בגלל שהרגשת מין יאוש מול הדחף העוצמתי והבלתי נשלט).
2. מצד שני כשגילית את האתר הנפלא הזה והתחלת לראות שזה עובד, זה נשמע שפתאום גילת את עצמך מחדש! אתה כותב הגמילה השפיע לי כמעט על כל תחום בחיים ועל כל הקשרים שיש לי עם משפחה/ חברים, בראש עם האישה והילדים וזה מראה כמה באמת כן היה חשוב לך להגמל, אני חושב שזה יכול לשקף לכל אחד כמה שעמוק בפנים אנחנו רוצים כ"כ להגמל מזה.

אסיים, בספר אור החיים הק' על התורה יש חיזוקים עצומים בנושא היגמלות מעריות, בפרשת אחרי מות (ויקרא יח,ב) על הפסוק כמעשה ארץ מצרים וגו', יש שם מעט אריכות אבל כדאי מאד לעיין שם, מצד אחד הוא מבין את הבעיה ומצד שני כותב בתוקף שאפשר להגמל בכח האמונה (כעין זה באור החיים הק' פרשת שופטים דברים כ,א).

לילה טוב

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 4 ימים #155817

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22

תודה על התגובה,
בעצם הסכמת עם הכיוון שלי שלאהוב בחור ולחוש רגש וכדומה אין בזה פסול אבל אם זה כבר מגיע לתחום המיני זה כבר בעיה.
אני חושב שזה שייך בכלל לכל הנושא המיני, הדחף הזה הוא דבר טבעי לחלוטין וזה הדבק בין בעל לאשתו, הבעיה מתחילה כשמשתמשים בדחף כלפי נשים אחרות.. רק אני חושב שיש הבדל ברור בין לחשוב על נשים לבין משיכה לבחורים וכדומה, לחשוב/להסתכל על נשים זה הולך מיד לתחום המיני וזה בעיה, אבל כשמדובר בבחור או אדם אחר זה לא חייב להגיע לתחום המיני.
אם למישהו יש מה להוסיף אני אשמח לשמוע.

שיתוף לפני 1 שבוע, 4 ימים #155816

  • timik99
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 38

שלום לכולם, 
אני נמצא באתר כבר קרוב לשנתיים לדעתי, אולי אפילו קצת יותר. היו לי תקופות יחסית ממושכות שלא נפלתי לצפייה בפורנוגרפיה, והיו תקופות קצת יותר קשות. 
לאחרונה, בגלל כל מיני תהליכים ודברים לא צנועים שנחשפתי עליהם (כמו ברשתות חברתיות אותן מחקתי) התחילו והתחזקו הדחפים שלי לצפות בפורנוגרפיה ובתכנים מיניים באופן כללי. זה נורא קשה, ואני מרגיש שאני די לבד בעניין הזה ולא מרגיש שזה משהו שאפשר לדבר עליו בחופשיות. אז אני מתמודד ומרגיש עם זה קושי, כמו רכב שנתקע בבוץ ומנסה להתקדם אבל לא מצליח. 
שמעתי שיר לאחרונה שנורא אהבתי והוא נקרא 'מכור', נורא אהבתי אותו פעם אבל לא בגלל המילים או הנושא. ועכשיו לאחר דחף די חזק שרק רציתי שיעלם שמעתי את השיר ושמעתי את המילים של הפזמון שפעם לא בדיוק הבנתי את המסר שלהן. והמילים אומרות כך 'הנצח הזה הוא חולף'. ופתאום אני מבין שהכוונה במילים האלה זה להתקף של דחף שמגיע, והדחף מרגיש כמו נצח עד שהוא עובר, מה שבסופו של דבר עשוי להביא לנפילות. 
אז אני מאחל הרבה אור וטוב לכולם ושנצליח בדרך ולהתמודד עם הקשיים והדחפים שלנו בצורה הטובה והאנושית ביותר. 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים, nbym, symcha

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 5 ימים #155815

  • mose
  • רצף ניקיון נוכחי: 853 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 449

שמחה היקר
אני חושב שזה ספקטרום ארוך שיש לו דרגות.. ז״א שמשיכה מינית לבחור יכולה להתבטא בלחבב אותו קצת יותר מכולם, ואצל מישהו אחר זה יכול להיות שהוא חושב עליו הרבה, ואולי יכול להיות שיהיה מישהו שירצה לראות אותו הרבה, ולגעת בו זה עוד שלב יותר בעייתי . אבל בכל השלבים זה מגיע מאותה בעיה של משיכה מינית לא בריאה.. 
אפשר אולי להגיד שיש מישהו שיש לו חן מסויים ויש כזה מושג, וכולנו מתפללים לזה.. אבל ידע איניש בנפשיה האם זה סתם נשיאת חן לאותו בחור, או שזה כבר משיכה מינית לא תקינה…… 
קיצר בהצלחה 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים, symcha

תגובה: באיזה דרך החלמתם??? לפני 1 שבוע, 5 ימים #155814

  • המתמידלתמיד
  • רצף ניקיון נוכחי: 224 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 9

היי,

אני נרשמתי באתר לתוכנית לאנשים עסוקים, 40 מיילים, מייל בכל יום, כל מייל זה תובנה/ משימה.
ב"ה אני טהור כבר 223 יום.

כעת אני נכנס ל"מיני קורסים" שיש באתר כדי לחזק ולהרחיב את כל מה התחלתי.

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים, פיניוני
  • omris0253
  • רצף ניקיון נוכחי: 335 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 178

תודה על התגובה.
זה אכן לא פשוט בכלל, אתה חייב שיהיו לך כלים לצאת מזה, כלים שאתה יודע שהם אפקטיביים בשבילך.
לפני שנה הייתי גם ברצף של 120 יום ונפלתי, כי לא היו לי כלים כאלה (אלא פשוט נכנסתי לרצף כזה קצת במזל).
הכלים שעוזרים לי זה
עצירה: תוך כדי הדחף, תעצור רגע, תכבה את המסך של הפלאפון, ותחשוב חצי דקה על מה אתה עושה, איך תרגיש אחר כך, כמה זה יפגע בך וכו'.
כלי נוסף שאני מפעיל בשילוב: הספירה. כמו שאתה רואה הקשור הזאת מלא בספירה הזאת, והיא ממש חשובה לי, וכשאני נכנס לאיזה מקום קרוב לעמידה, אני עושה עם עצמי משא ונתן בנוגע לספירה. אתה יכול להסתכל בהיסטוריה של השרשור. למשל עכשיו:

335 יום בלי נפילה
258 יום בלי מעידה
6 ימים בלי מעגל צהוב. 
האירוע הקודם נגמר בזה, שאחרי שמעדתי לפי ההגדרות החדשות, אמרתי לעצמי שאם אני מפסיק באותו רגע, ולא נכנס למעגל צהוב אפילו, ליומיים הקרובים, אני לא מסמן מעידה, וכך היה

תגובה: באיזה דרך החלמתם??? לפני 1 שבוע, 5 ימים #155812

  • חוסידל
  • רצף ניקיון נוכחי: 4022 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אוי מיין וועלט .....
  • הודעות: 439

נפגשתי ב10 שנים האחרונות עם מאות מכורים
מתוך הרבה שניסו שיטות שונות
לדעתי לאורך זמן רק הצעדים והחברים בקבוצות חיות יכול לעזור
אשמח לשוחח איתך פרטי ןלהסביר לך למה אני חושב כך.

למרות שספונסר ראשון שלי עזב לפני 6 שנים ועדיין נקי,
אבל הוא מיעוט שטכולים להוכיח זאת.

אבא אוהב גילה לי את האור ברח' ניסן תשע"ה בכנס של שמור עיניך

נאר אמונה אין בורא כל עולמים...ומבלעדי עוזך ועזרתך אין עזרה וישועה
המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, פיניוני

תגובה: הדרך אל החופש לפני 1 שבוע, 5 ימים #155811

  • adventurouslynx02
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 16

לצערי הרב שוב פעם נפלתי, הדבר שהכי כואב זה לראות את עצמי פשוט הורס לי את החיים, החיים כל כך עשירים וטובים ובאמת שלא צריך את הדבר אבל איכשהו כל הזמן זה משתחל לי לחיים. הגעתי לשלב שאני רוצה זוגיות ומשפחה אבל אני בטוח שהדבר הזה פשוט עוצר אותי בין במודע ובין שלא במודע ותוקע אותי. צריך באמת לרצות בשינוי הזה כי עד שלא ארצה את זה מספיק אני לא חושב שאצליח להתגבר על זה, מקווה שבעזרת ה׳ יהיה טוב גם כשעכשיו לא רואה בדיוק את הרצון העמוק שלי מתממש וקצת תקוע.

באיזה דרך החלמתם??? לפני 1 שבוע, 5 ימים #155809

  • פיניוני
  • רצף ניקיון נוכחי: 13 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 52

נראה לי שכל המחלימים לגמרי שכאן באתר הצליחו בזכות אחד משתי אפשרויות:
1: מטפל רגשי, ומהם שומעים בבירור "זהו אני נקי".
2: תוכנית 12 הצעדים (SA), ומהם שומעים את המוטו- "כל יום רק להיום".
האם יש כאן מחלים, שהחלים בדרך אחרת? אם כן אשמח לשמוע...
אני חושב רציני על אחד משתיהם אפילו שמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאד קשה לי עם זה,כי אני די מיואש... ולא שמעתי שמישהו הצליח בדרך אחרת....
אשמח לתגובות שלכם, אחים יקרים ואהובים!!!!!

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 6 ימים #155808

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22

אני מגיב לפוסט ישן בנוגע למשיכה לבחורים. אני חש צורך לשתף שגם אני סבלתי וסובל מאותו דבר, אבל, אני מרגיש שהקושי הוא בעיקר בלב, מין אהבה כזאת לבחורים מסוימים. אין ספק שאם נותנים לזה להתנהל בלי גבולות זה יכול להגיע למקומות בעייתיים מאד של דחף מיני וכדומה.
כרגע יש איזה בחור שיש לי אליו משיכה חזקה, הוא גר באיזור שלי אבל אני כמעט לא פוגש בו, אני משתדל להימנע מלחשוב עליו, אבל אני חושב שעצם הדבר להרגיש משיכה ואהבה לאדם אחר זה לא שלילי.
מה דעתכם?

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 6 ימים #155807

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 49

יום 212#
אני צריך להזכיר לעצמי שקושי בנפילות הוא לא משהו שהוא כל היום.
בסוף מדובר על רגעים מאוד ספציפיים ביום שבהם ההחלטה היא של שבריר שנייה אם ליפול או לא ליפול.
מקבל על עצמי היום להתעסק בעשייה חיובית ולהפנות את כל האנרגיה שלי לדברים טובים.

המשתמשים הבאים אמרו תודה: זאב כחול, symcha
זמן ליצירת דף: 0.49 שניות

Are you sure?

כן