ברוכים הבאים, אורח
Recent Posts

תודעה משוחררת לפני 1 שבוע #155829

  • אורי2
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 3

החשיבה הרציונלית חשובה לי מאד, יש בה יכולת למקם את האדם בתפיסה נכונה ביחס למציאות והיא מהווה כלי משמעותי ביצירת הדרכים לממש רעיון או ערך בחיים. לאחרונה שמתי לב שביחס לפורנו ואוננות החשיבה הרציונלית בחלקה עלולה דווקא להזיק. כמות הנפילות שלי והאופי שלהן מוכלת בחשיבה שלי כאקט שאינו מקרי ויש לו סדר. הרבה פעמים אני מסיק מכך שהפורנו והאוננות הם חלק עצמי מהזהות שלי. 
מסקנה כזאת היא בעלת משמעות, דוסטוייבסקי מתאר בספריו אישה מעוררת השראה, יפה ושכולם מסתקרנים אודותיה. באופן מפתיע, היא עושה מעשים משונים ומתמיהים בעלי אופי משוגע. אחת הדמויות המרתקות בסיפור, הסביר שאישה זו כל כך משוכנעת שהיא חוטאת ורעה עד כדי כך שהיא מבצעת באופן מכוון מעשים משונים שיאשרו את הרוע שלה. 
יש מצב שר' נחמן (ליקוט"מ רס"א) כיוון לתודעה שבה עליי להתחיל כל יום  מחדש (באמת, לא סיסמא) על מנת לשלול את הזיכרון כגורם משמעותי בקביעת הזהות העצמית בעבודת ה'. 
וודאי, אני מכור ואני צריך לטפל בעצמי אבל התודעה צריכה להיות חופשית. להבין שהנפילה היא באמת מקרית למרות שהיא מתרחשת הרבה פעמים. 
אולי זה חלק מדרכי התשובה לחיות בתודעה שאני אחר ואיני אותו האיש שעשה אותם המעשים אני אחר ואיני אותו האיש שעשה אותם המעשים. 

נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע על ידי אורי2.
המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha
  • חיים אמיתיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 514 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 255

היי חברים
היום פתאום באה לי התאווה
סתם ככה,
התקלחתי ופתאום עלו לי פנטזיות ומחשבות,
אני מרגיש שהחיים יחסית יבשים,
אין שום בוסט רציני של הנאה,
הכל בסדר, שגרה, אשה ילדים כולל ב"ה,
אבל אין איזה משהו מדהים, מדליק, מרגש, מטורף,
הכל טוב,
אבל חסר לי את הוואו הזה,
זהו, זה מה שהרגשתי,
וכנראה שהוואו הזה לא באמת קיים, כי אחרי הוואו הכל נמחק ונשארת רק ריקנות,
כנראה שהחיים הם שגרה מבורכת,
ואני צריך ללמוד לאהוב את השגרה המבורכת וללמוד להנות ממנה
אוהב וצריך אתכם
לילה טוב

המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, פיניוני

קבוצות תמיכה לפני 1 שבוע, 1 יום #155827

  • timik99
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 38

שלום כולם, 
יש לי שאלה - מישהו יכול להמליץ על קבוצות תמיכה להתמודדות עם התמכרות או תוכנית כלשהי ? שמעתי על תוכנית 12 הצעדים אבל אני לא ממש מכיר.  
אני מרגיש שהאתר עזר לי המון אך אני מרגיש שיש לי עוד עבודה לעשות שלא בטוח שאצליח להשלים לבד ללא סיוע ותמיכה. 
אם למישהו יש תגובות או הערות בנושא אשמח מאוד. 
תודה ! 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, symcha

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 1 יום #155826

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 51

יום 218#
וואלה תודה לאל אתמול התחייבתי בכל מה שכתבתי.
גם אתמול הרגשתי דחפים, עצרתי לרגע ונתתי להם שמות.
הספקתי אפילו לקרוא לפני השינה.
למרות שבערב נכנסתי לאתרים, התאפסתי על עצמי ויצאתי.
היום מקבל על עצמי להתכונן לפגישה שיש לי מחר ולהמשיך לקרוא בספר שלי.
המשך יום טוב

המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha

תגובה: יומן מסע 0.2 לפני 1 שבוע, 1 יום #155825

  • חיים אמיתיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 514 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 255

היי
אני מזדהה מאד עם מה שכתבת,
גם לי יש תחושה שככל שאני נקי יותר גם יש לי גירוי מדברים קטנים יותר,
דיברתי על זה עם חבר שאמר לי שהתאווה לא הולכת לשום מקום,
וכשאין לה דברים גדולים היא מחפשת קטנים,

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיון

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 2 ימים #155824

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 51

יום 217#
התחלתי אתמול את השבוע ברגל ימין.
חזרתי הביתה מהעבודה ולא נפלתי כמו שקורה בדר״כ כלל.
אפילו זיהיתי את התחושות ונתתי להן שם; הרגשתי שיעמום ולכן יצאתי לעשות אימון.
היום אני מקבל על עצמי לעשות גם אימון.
להיות בעשייה חיוביות.
המשך יום טוב.

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים

תגובה: יומן מסע 0.2 לפני 1 שבוע, 2 ימים #155823

  • זאב כחול
  • רצף ניקיון נוכחי: 3 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 126

אתה אלוף אחי!
בדרך כלל יש תקופה כזאת כשנקיים לאורך זמן, שהרגישות עולה. ממליץ לתרגל את הכלים מהאתר, ולא לפחד מהנפילות. גם אם תהיה נפילה, הדרך שעברת והפעמים שכן התמודדת עם הדחפים מראים שאתה בדרך הנכונה.
בהצלחה

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיון

יומן מסע 0.2 לפני 1 שבוע, 3 ימים #155822

  • חיון
  • רצף ניקיון נוכחי: 27 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 9

היי לכולם זה יומן המסע השני שלי פה אני מעגכן שכבר 17 יום שאני ללא נםילות משתדל להתמיד אבל אני מרגיש תחושות שסף הגירוי שלי השתנה בצורה קיצונית מדברים קטנים כאילו אפשר לחוש מגורה אשמח לטיפ בנושא פספת יום בשבוע מעקב מפחד שאתרשל אני אני רואה כבר את השינוי בגוך ובעיינים שלי את המשמעת שלי הפרודקטביות שלי בחיים לאט לאט משתפר עם כמה שקשה מרגיש כבר יותר טוב .

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 3 ימים #155821

  • חיים אמיתיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 514 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 255

אני מזדהה מאד עם מה שכתבתם,
אני יכול להעיד על עצמי באופן אישי, שבמהלך חיי הבחרות שלי כמעט תמיד היו לי חברים מאד מאד טובים,
כאילו היה לי את החבר ההוא שכולם ידעו שהוא החבר שלי בה"א הידיעה,
תכל'ס מהכיוון שלי זה אף פעם לא הלך למקום לא טוב,
כן היה לי חבר אחד שפעם נתן לי נשיקה,
אבל זו היתה פעם אחת, וזו היתה נשיקה בלחי לפני שנפרדנו לבין הזמנים,
מה אני אומר?
אני אומר שבהחלט יכול להיות בן אדם שמאד מחבב אדם אחר ורוצה להיות איתי בקשר,
זה נראה לי הכי לגיטימי בעולם,
עם זאת צריך לשים לב לשתי נקודות,
האחת היא העניין המיני, שצריך לשים אליו לב משני הכיוונים מהכיוון שלך ומהכיוון שלו, 
השנייה היא ענין התלות, מאד מצוי בין בחורים המושג של פיתוח תלות האחד בשני, לי אישית היה חבר אחד כזה שפיתח בי תלות, וזה גרם לי סבל נורא בתור בחור צעיר, בעצם כנראה שזה גרם גם לו סבל נורא
בהצלחה 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 3 ימים #155820

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 51

יום 216#
היום אני מקבל על עצמי להתחיל את השבוע ברגל ימין.
היום שאחזור הביתה אהיה חיובי ואסדר את המטבח.
אצא להליכה ואקשיב לפודקאסט.
בסוף המסע זה יום-יום, לא משהו גדול מידי.

תגובה: באיזה דרך החלמתם??? לפני 1 שבוע, 5 ימים #155819

  • פיניוני
  • רצף ניקיון נוכחי: 15 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53
שלום חוסידל
המייל שלי הוא pinipini4006@gmail.com
ומאד אשמח לקשר
  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 25

להמתמיד לתמיד
אני מאד מזדהה עם מה שכתבת, בעיקר 
בא לי לבכות כשאני חושב על הילד הקטן הזה, שנקלע לסיטואציה.
אני נמצא בעניין קרוב לשלושים שנה (אין לי את ההזדמנות כעת להאריך) ויש לי מטען גדול על איש צוות מסויים שהיה יכול להתנהג אחרת עם רגישות ואכפתיות מינימלית..
מה כבר אפשר להאשים ילד או נער צעיר 'מה יעשה הבן ולא יחטא' ואח"כ זה כבר ממשיך וממשיך, ההרגשה היא לפעמים נוראה, ואת עיקר החיזוק כאן בGYE אני רואה בשיתוף, אפשר לשתף אף אחד לא יצחק עלי או ידחה, אני נורמלי!
אני רוצה לציין שתי נקודות ששמתי לב אליהם במכתב שלך:
1. נשמע כאילו הנושא הזה של לטעום מהעולם האסור זרם איתך לאורך החיים ולא כ"כ היה משמעותי עבורך לטפל בזה (אולי בגלל שהרגשת מין יאוש מול הדחף העוצמתי והבלתי נשלט).
2. מצד שני כשגילית את האתר הנפלא הזה והתחלת לראות שזה עובד, זה נשמע שפתאום גילת את עצמך מחדש! אתה כותב הגמילה השפיע לי כמעט על כל תחום בחיים ועל כל הקשרים שיש לי עם משפחה/ חברים, בראש עם האישה והילדים וזה מראה כמה באמת כן היה חשוב לך להגמל, אני חושב שזה יכול לשקף לכל אחד כמה שעמוק בפנים אנחנו רוצים כ"כ להגמל מזה.

אסיים, בספר אור החיים הק' על התורה יש חיזוקים עצומים בנושא היגמלות מעריות, בפרשת אחרי מות (ויקרא יח,ב) על הפסוק כמעשה ארץ מצרים וגו', יש שם מעט אריכות אבל כדאי מאד לעיין שם, מצד אחד הוא מבין את הבעיה ומצד שני כותב בתוקף שאפשר להגמל בכח האמונה (כעין זה באור החיים הק' פרשת שופטים דברים כ,א).

לילה טוב

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 5 ימים #155817

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 25

תודה על התגובה,
בעצם הסכמת עם הכיוון שלי שלאהוב בחור ולחוש רגש וכדומה אין בזה פסול אבל אם זה כבר מגיע לתחום המיני זה כבר בעיה.
אני חושב שזה שייך בכלל לכל הנושא המיני, הדחף הזה הוא דבר טבעי לחלוטין וזה הדבק בין בעל לאשתו, הבעיה מתחילה כשמשתמשים בדחף כלפי נשים אחרות.. רק אני חושב שיש הבדל ברור בין לחשוב על נשים לבין משיכה לבחורים וכדומה, לחשוב/להסתכל על נשים זה הולך מיד לתחום המיני וזה בעיה, אבל כשמדובר בבחור או אדם אחר זה לא חייב להגיע לתחום המיני.
אם למישהו יש מה להוסיף אני אשמח לשמוע.

שיתוף לפני 1 שבוע, 5 ימים #155816

  • timik99
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 38

שלום לכולם, 
אני נמצא באתר כבר קרוב לשנתיים לדעתי, אולי אפילו קצת יותר. היו לי תקופות יחסית ממושכות שלא נפלתי לצפייה בפורנוגרפיה, והיו תקופות קצת יותר קשות. 
לאחרונה, בגלל כל מיני תהליכים ודברים לא צנועים שנחשפתי עליהם (כמו ברשתות חברתיות אותן מחקתי) התחילו והתחזקו הדחפים שלי לצפות בפורנוגרפיה ובתכנים מיניים באופן כללי. זה נורא קשה, ואני מרגיש שאני די לבד בעניין הזה ולא מרגיש שזה משהו שאפשר לדבר עליו בחופשיות. אז אני מתמודד ומרגיש עם זה קושי, כמו רכב שנתקע בבוץ ומנסה להתקדם אבל לא מצליח. 
שמעתי שיר לאחרונה שנורא אהבתי והוא נקרא 'מכור', נורא אהבתי אותו פעם אבל לא בגלל המילים או הנושא. ועכשיו לאחר דחף די חזק שרק רציתי שיעלם שמעתי את השיר ושמעתי את המילים של הפזמון שפעם לא בדיוק הבנתי את המסר שלהן. והמילים אומרות כך 'הנצח הזה הוא חולף'. ופתאום אני מבין שהכוונה במילים האלה זה להתקף של דחף שמגיע, והדחף מרגיש כמו נצח עד שהוא עובר, מה שבסופו של דבר עשוי להביא לנפילות. 
אז אני מאחל הרבה אור וטוב לכולם ושנצליח בדרך ולהתמודד עם הקשיים והדחפים שלנו בצורה הטובה והאנושית ביותר. 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים, nbym, symcha

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 6 ימים #155815

  • mose
  • רצף ניקיון נוכחי: 853 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 449

שמחה היקר
אני חושב שזה ספקטרום ארוך שיש לו דרגות.. ז״א שמשיכה מינית לבחור יכולה להתבטא בלחבב אותו קצת יותר מכולם, ואצל מישהו אחר זה יכול להיות שהוא חושב עליו הרבה, ואולי יכול להיות שיהיה מישהו שירצה לראות אותו הרבה, ולגעת בו זה עוד שלב יותר בעייתי . אבל בכל השלבים זה מגיע מאותה בעיה של משיכה מינית לא בריאה.. 
אפשר אולי להגיד שיש מישהו שיש לו חן מסויים ויש כזה מושג, וכולנו מתפללים לזה.. אבל ידע איניש בנפשיה האם זה סתם נשיאת חן לאותו בחור, או שזה כבר משיכה מינית לא תקינה…… 
קיצר בהצלחה 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים, symcha
זמן ליצירת דף: 0.44 שניות

Are you sure?

כן