ברוכים הבאים, אורח
Recent Posts

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 1 יום #155836

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מחובר
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53

יום 219#
אתמול היה יום טוב.
הגעתי הביתה וקצת שיעמם לי, פתחתי וראיתי קצת תמונות וואללה לא עניין אותי.
לא מצאתי סיפוק.
אני חושב שאחד הדברים שפגעתי בעצמי עם הפורנו זה היכולת להיות שליו ורגוע באקט מיני. לא מחובר לעצמי.
אתמול אמרתי לעצמי שאני רוצה להתחבר למיניות שלי יותר.
אוננתי. אבל בלי פרונו.
זה היה חוויה אחרת; הייתי רגוע, התחברתי לעצמי והייתי יכול ממש לשלוט במחשבות שלי.
היום יש לי פגישה חשובה. 
אני מנסה להבין איך וכמה אצליח להתאמן היום.
אם מדברים על יצירה חיובית אז היום אני רוצה להתמקד בעתיד שלי ובקריירה ולהאמין בעצמי.
יום מוצלח לכולם.

תגובה: חייל מדמם לפני 1 שבוע, 1 יום #155835

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 25

מה קורה??
אני איתך.

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 25
שלום, לפיניוני היקר,
קודם כל יש לי איזה תובנה בנוגע ל"אנשים בעלי רגישות עמוקה ביותר" (ההגדרה מספר "פילים בחנות חרסינה" - מכיר אותו), אני חושב שזה שילוב בין תכונת רגישות גבוהה לבין בחירה איך אני חי את החיים שלי. בנוסף אני גם מזהה את עצמי ככזה.
יש יסוד ידוע מספרים (נראה לי מר' צדוק הכהן, ועוד) שבדבר שהכי קשה לאדם והוא הכי נופל, דווקא שם נמצא התיקון שלו, ובדבר הזה יש לו פוטנציאל להצליח ביותר, וזה אומר שאלו שנמצאים כאן בפורום הם עם פוטנציאל גבוה להצליח בקדושה!
אני מזדהה מאד עם מה שכתבת שהתכונה הזאת של רגישות גבוהה יש לה קשר ישיר לנושא המיניות, רק נראה לי שזה הולך לשני הכיוונים, קדושה או.. 
וזה מביא אותנו להזכר שהנושא המיני הוא דבר קדוש ונעלה מאד, כמובן כשהוא בצורה הנכונה - חיבור בין הבעל לאשה, כמו שכתב הרמב"ן דברים מפורשים בספר 'דעת הקדושה להרמב"ן' פרק שני וז"ל "החבור הוא ענין קדוש טהור ונקי מסייע להויית העולם כשיהיה הדבר כפי מה שראוי ובזמן הראוי ובדעת הראויה ובכוונה הראויה וכל אדם שיאמר כי בחבור יש כיעור חלילה וחס וכו'", מי שרוצה יכול לראות שם את אריכות הדברים, בהמשך הוא מסביר שגם באיברי הגוף האחרים כמו הידיים, אם האדם מבצע בהם פעולות מגונות כמו גניבה וכדומה הוא מביא בהם כיעור, וכך בדיוק זה בנושא של החבור שאם מבצעים אותו בצורה לא נכונה האדם בעצמו גורם כיעור, אבל הדבר נמצא בידינו!

העובדה שאפשר להסתכל על הנושא מכיוון אחר לחלוטין, גבוה, ואפשר גם לומר אמיתי יותר, עוזרת ומאזנת אותי בכל הקשור להרגשה מול הקושי והאכזבה העצמית.

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שבוע, 1 יום #155832

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 25

ואולי דווקא ליהדות/תורה/הקב"ה יש מה לומר בנושא של מדהים מדליק מטורף וואי..
מה עם תשוקה ללימוד? תפילה מקירות הלב? חסד עם הנשמה? שבת לוהטת? וכו' וכו'
אוסיף, יש וארט חסידי שאם אדם ביצע עבירה חמורה (רצח ג"ע) ואינו יכול אח"כ להתפלל מנחה בוערת הוא לא דרך על מפתן החסידות (הכוונה שיהודי בכל מצב צריך להיות מחובר בדיוק כאילו הוא עכשיו במצב רוחני גבוה מאד).
מקווה שאני לא נשמע כמו איזה מטיף מוסר וכדומה

המשתמשים הבאים אמרו תודה: פיניוני
  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 25

לאלי שומר היקר,
קודם כל הנה אני עוקב (בשבוע האחרון בעיקר אחרי ההודעות החדשות וגם הגבתי לכמה, קשה להגיב בכל פעם, אפשר לעשות 'תודה לך'), כל הכבוד אני מקנא בך על ההצלחות והנחישות העצמית, בהצלחה רבה בהמשך!
וזה גם לתועלת עבורי, כתבתי בתגובה אחרת שבעיני עיקר התועלת של האתר היא מהפורום. השיתוף החי שאפשר לשתף ולחלוק/להתמך/להיעזר באחרים, זה כלי חשוב מאין כמותו.
אני מגיע לאתר ממקום של, מצד אחד לא נראה לי שההגדרה שלי היא ממש מכור, מצד שני אני בסיכון גבוה. בשבועיים האחרונים בעקבות התמודדות ונפילות נכנסתי לאתר כדי לשאוב כוחות בפורום וזה מחזק ביותר.
אני רק מקווה שלא אסתפק בזה לבד אלא אזום צעדים מעשיים כדי שלא ליפול להבא כי ברור לי שאני בסיכון לא קטן.

המשתמשים הבאים אמרו תודה: אלי שומר
  • אלי שומר
  • רצף ניקיון נוכחי: 56 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 738

מעניין שאף אחד לא עוקב ולא מגיב. - אבל זה בסדר, אני משתף, זה נותן לי כוח, ואולי יהיה לתועלת למישהו.
ב''ה אני מקדם יפה, אני לא זוכר מתי הייתה פעם אחרונה בחיי שהייתי נקי לגמרי 52 יום. יש לי לפעמים שניה אחת של מחשבה אולי לגלוש, אך אני עם חוק 5 שניות בורח מהמחשבה הזו. 
בוודאי ככל שעובר הזמן יותר קל. 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, אביה, symcha, פיניוני

תודעה משוחררת לפני 1 שבוע, 1 יום #155829

  • אורי2
  • רצף ניקיון נוכחי: 3 ימים
  • מחובר
  • חבר חדש
  • הודעות: 4

החשיבה הרציונלית חשובה לי מאד, יש בה יכולת למקם את האדם בתפיסה נכונה ביחס למציאות והיא מהווה כלי משמעותי ביצירת הדרכים לממש רעיון או ערך בחיים. לאחרונה שמתי לב שביחס לפורנו ואוננות החשיבה הרציונלית בחלקה עלולה דווקא להזיק. כמות הנפילות שלי והאופי שלהן מוכלת בחשיבה שלי כאקט שאינו מקרי ויש לו סדר. הרבה פעמים אני מסיק מכך שהפורנו והאוננות הם חלק עצמי מהזהות שלי. 
מסקנה כזאת היא בעלת משמעות, דוסטוייבסקי מתאר בספריו אישה מעוררת השראה, יפה ושכולם מסתקרנים אודותיה. באופן מפתיע, היא עושה מעשים משונים ומתמיהים בעלי אופי משוגע. אחת הדמויות המרתקות בסיפור, הסביר שאישה זו כל כך משוכנעת שהיא חוטאת ורעה עד כדי כך שהיא מבצעת באופן מכוון מעשים משונים שיאשרו את הרוע שלה. 
יש מצב שר' נחמן (ליקוט"מ רס"א) כיוון לתודעה שבה עליי להתחיל כל יום  מחדש (באמת, לא סיסמא) על מנת לשלול את הזיכרון כגורם משמעותי בקביעת הזהות העצמית בעבודת ה'. 
וודאי, אני מכור ואני צריך לטפל בעצמי אבל התודעה צריכה להיות חופשית. להבין שהנפילה היא באמת מקרית למרות שהיא מתרחשת הרבה פעמים. 
אולי זה חלק מדרכי התשובה לחיות בתודעה שאני אחר ואיני אותו האיש שעשה אותם המעשים אני אחר ואיני אותו האיש שעשה אותם המעשים. 

נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע, 1 יום על ידי אורי2.
המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שבוע, 1 יום #155828

  • חיים אמיתיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 514 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 256

היי חברים
היום פתאום באה לי התאווה
סתם ככה,
התקלחתי ופתאום עלו לי פנטזיות ומחשבות,
אני מרגיש שהחיים יחסית יבשים,
אין שום בוסט רציני של הנאה,
הכל בסדר, שגרה, אשה ילדים כולל ב"ה,
אבל אין איזה משהו מדהים, מדליק, מרגש, מטורף,
הכל טוב,
אבל חסר לי את הוואו הזה,
זהו, זה מה שהרגשתי,
וכנראה שהוואו הזה לא באמת קיים, כי אחרי הוואו הכל נמחק ונשארת רק ריקנות,
כנראה שהחיים הם שגרה מבורכת,
ואני צריך ללמוד לאהוב את השגרה המבורכת וללמוד להנות ממנה
אוהב וצריך אתכם
לילה טוב

המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, פיניוני

קבוצות תמיכה לפני 1 שבוע, 1 יום #155827

  • timik99
  • רצף ניקיון נוכחי: 6 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 38

שלום כולם, 
יש לי שאלה - מישהו יכול להמליץ על קבוצות תמיכה להתמודדות עם התמכרות או תוכנית כלשהי ? שמעתי על תוכנית 12 הצעדים אבל אני לא ממש מכיר.  
אני מרגיש שהאתר עזר לי המון אך אני מרגיש שיש לי עוד עבודה לעשות שלא בטוח שאצליח להשלים לבד ללא סיוע ותמיכה. 
אם למישהו יש תגובות או הערות בנושא אשמח מאוד. 
תודה ! 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, symcha

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 2 ימים #155826

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מחובר
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53

יום 218#
וואלה תודה לאל אתמול התחייבתי בכל מה שכתבתי.
גם אתמול הרגשתי דחפים, עצרתי לרגע ונתתי להם שמות.
הספקתי אפילו לקרוא לפני השינה.
למרות שבערב נכנסתי לאתרים, התאפסתי על עצמי ויצאתי.
היום מקבל על עצמי להתכונן לפגישה שיש לי מחר ולהמשיך לקרוא בספר שלי.
המשך יום טוב

המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha

תגובה: יומן מסע 0.2 לפני 1 שבוע, 2 ימים #155825

  • חיים אמיתיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 514 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 256

היי
אני מזדהה מאד עם מה שכתבת,
גם לי יש תחושה שככל שאני נקי יותר גם יש לי גירוי מדברים קטנים יותר,
דיברתי על זה עם חבר שאמר לי שהתאווה לא הולכת לשום מקום,
וכשאין לה דברים גדולים היא מחפשת קטנים,

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיון

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 3 ימים #155824

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מחובר
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53

יום 217#
התחלתי אתמול את השבוע ברגל ימין.
חזרתי הביתה מהעבודה ולא נפלתי כמו שקורה בדר״כ כלל.
אפילו זיהיתי את התחושות ונתתי להן שם; הרגשתי שיעמום ולכן יצאתי לעשות אימון.
היום אני מקבל על עצמי לעשות גם אימון.
להיות בעשייה חיוביות.
המשך יום טוב.

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיים אמיתיים

תגובה: יומן מסע 0.2 לפני 1 שבוע, 3 ימים #155823

  • זאב כחול
  • רצף ניקיון נוכחי: 3 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 126

אתה אלוף אחי!
בדרך כלל יש תקופה כזאת כשנקיים לאורך זמן, שהרגישות עולה. ממליץ לתרגל את הכלים מהאתר, ולא לפחד מהנפילות. גם אם תהיה נפילה, הדרך שעברת והפעמים שכן התמודדת עם הדחפים מראים שאתה בדרך הנכונה.
בהצלחה

המשתמשים הבאים אמרו תודה: חיון

יומן מסע 0.2 לפני 1 שבוע, 3 ימים #155822

  • חיון
  • רצף ניקיון נוכחי: 27 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 9

היי לכולם זה יומן המסע השני שלי פה אני מעגכן שכבר 17 יום שאני ללא נםילות משתדל להתמיד אבל אני מרגיש תחושות שסף הגירוי שלי השתנה בצורה קיצונית מדברים קטנים כאילו אפשר לחוש מגורה אשמח לטיפ בנושא פספת יום בשבוע מעקב מפחד שאתרשל אני אני רואה כבר את השינוי בגוך ובעיינים שלי את המשמעת שלי הפרודקטביות שלי בחיים לאט לאט משתפר עם כמה שקשה מרגיש כבר יותר טוב .

תגובה: בעניין: ר"מים לפני 1 שבוע, 3 ימים #155821

  • חיים אמיתיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 514 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 256

אני מזדהה מאד עם מה שכתבתם,
אני יכול להעיד על עצמי באופן אישי, שבמהלך חיי הבחרות שלי כמעט תמיד היו לי חברים מאד מאד טובים,
כאילו היה לי את החבר ההוא שכולם ידעו שהוא החבר שלי בה"א הידיעה,
תכל'ס מהכיוון שלי זה אף פעם לא הלך למקום לא טוב,
כן היה לי חבר אחד שפעם נתן לי נשיקה,
אבל זו היתה פעם אחת, וזו היתה נשיקה בלחי לפני שנפרדנו לבין הזמנים,
מה אני אומר?
אני אומר שבהחלט יכול להיות בן אדם שמאד מחבב אדם אחר ורוצה להיות איתי בקשר,
זה נראה לי הכי לגיטימי בעולם,
עם זאת צריך לשים לב לשתי נקודות,
האחת היא העניין המיני, שצריך לשים אליו לב משני הכיוונים מהכיוון שלך ומהכיוון שלו, 
השנייה היא ענין התלות, מאד מצוי בין בחורים המושג של פיתוח תלות האחד בשני, לי אישית היה חבר אחד כזה שפיתח בי תלות, וזה גרם לי סבל נורא בתור בחור צעיר, בעצם כנראה שזה גרם גם לו סבל נורא
בהצלחה 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha
זמן ליצירת דף: 0.43 שניות

Are you sure?

כן