ברוכים הבאים, אורח
Recent Posts
  • miko123
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 48
אני מאמין בחיים. אני אוהב את החיים. אבל היום גיליתי שיש בתוכי כוח שרוצה לגדוע לי את החיים. שרוצה להרוג אותי. אותו זקן וכסיל. הוא הרשע, הוא השטן, הוא הוא הרוע. אני לא יכול איתו יותר. מה הוא גרם לי לעשות, מה הוא גרם לי להכניס לתוך הנפש הטהורה שהייתה בי. מה יהיו ההשלכות של ההבנה הזו אני לא יודע. ואני לא יודע אם לשמוח בתובנה הזו או לבכות. מעולם מעולם לא הייתה לי צל צילה של מחשבה לפגוע בעצמי. עכשיו אני רק יודע לומר: חיים שכאלו אני לא רוצה, עם הרע הזה. שמתחזה תמיד לטוב. למזלי אני אוהב מדי את החיים ואת ה' יתברך מכדי לעשות משהו חלילה. אבל היום הרגשתי מה זה ליפול לתהום. אמנם אני יודע שאני בן מלך שעשוי מאבנים טובות. חושה לעזרתי ה' תשועתי
נערך לאחרונה: לפני 6 ימים, 22 שעות על ידי miko123.
  • miko123
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 48

אחרי שמונה ימים נקיים נפלתי אתמול והיום. לצערי בסרטונים המזוהמים הללו. בבית יש לי שני מכשירים ללא סינון כלל. קשה מאוד. ה' יתברך יזכה אותי להמשך סופש נקי בע"ה!

תגובה: מרגיש אפוף מחשבות לפני 6 ימים, 23 שעות #155840

  • חיון
  • רצף ניקיון נוכחי: 28 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 11

לשמוע את הכאב שלך והרצון שלך להיות חזק יותר וטוב יותר פשוט מעורר השראה אני בעצמי כבר 21 יום נקי כבר ומשתגל להתחזק ולגדול יפלתי כמה פעמיים והקושי היה כבר קשה מנשוא אבל דבר ששונה הפעם אצלי זה שאני יודע שתמיד אפשר לתקן והנפילות הן החלק צהתהליך זה הניסיון שהעניק לנו הקב"ה ונעון זה קשה ונפלת אבל אל תשכח 
צדיק נופל שבע פעמים וקם 
רשע פעם אחת נופל 
אתה טהור אתה צדיק ץתמקד באתר הוא עושה לי פלאים תתמיד תשקיע באמת זכית וכל פעם שקשה אל תפחד לשתף פה  , הקקהילה פה מטורפת ותצימיד יתמכו בך .

המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha

יומן מסע 0.3 לפני 1 שבוע #155839

  • חיון
  • רצף ניקיון נוכחי: 28 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 11
:pinch: אזהרה: ספוילר!

אני פשוט אדבר מהלב כרגע הייתי באמצע לשבת עכשיו על התוכנית שלי ובאתי להתחיל לכתוב את היומן מסע ואז התקשר מישהו שלא דיברתי איתו הרבה זמן לראות איך אני מרגיש דיבר איתי על הישיבה ואיך הולך מישהו שרוצה בטובתי לראות את ההתקדמות שלי וגם מאפשר לי לבחור דמות גדולה זה חיזק אותי בטרוף הקב. זימן לי את השיחה הזו ברגע הזה זה ריגש אותי ברמות אני 1צת מתקשה עם ההסתגלות לרמת סף הריגוש והההתמדה בהתחשב שאני כבר כמעט ח25 יום נקי אני מודה לאבא על כל יום שאני נקי מרגיש וותר ויותר טוב אבל אני עוד מעט זז למקום חזמן קצר שיהיה שם הרבה סכנות ואי צניעות איך אני יכול לשמור על עצמי אשמח לקבל עצות

נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע על ידי חיון.
  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53

יום 220#
עברתי יותר מ4 ימים ללא נפילה שזה סימן דרך בשבילי בתקופה הזו.
אתמול התעסקתי בעשייה חיובית ויצאתי לאימון כאשר היה לי ״זמן מת״ בין לבין.
היום יום חמישי, בשבועות האחרונים יצא לי דווקא ביום חמישי בערב מאוחר ליפול - אני היום צריך לשים יותר דגש על זה ובמקום זה לראות איזה סרט או משהו מספק אחר.
שבוע חיובי סה״כ!
שימשיך כך!

המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha
  • זאב כחול
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מחובר
  • דירוג כסף
  • הודעות: 126

היי אחי,
אני לאחרונה יצרתי קשר עם האתר דרך הצ׳אט שיש פה, והם נתנו לי נציג ליצור איתו קשר, ולאחר מכן הוא חיבר אותי לעוד מישהו שמתמודד ומגיע מרקע דומה לשלי.

זה יחסית חדש אז אני עוד לא יכול להגיד מה רמת ההצלחה, אבל לבינתיים הקשר עם שניהם עוזר לי, הם נותנים לי תמיכה וייעוץ כשצריך, וזה תמיד טוב שיש מישהו לשתף איתו. זה גם נותן מרחב שהוא יותר אינטימי ולא קבוצה גדולה. 

בהצלחה!

המשתמשים הבאים אמרו תודה: timik99

תגובה: יומן יצירה לפני 1 שבוע, 1 יום #155836

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53

יום 219#
אתמול היה יום טוב.
הגעתי הביתה וקצת שיעמם לי, פתחתי וראיתי קצת תמונות וואללה לא עניין אותי.
לא מצאתי סיפוק.
אני חושב שאחד הדברים שפגעתי בעצמי עם הפורנו זה היכולת להיות שליו ורגוע באקט מיני. לא מחובר לעצמי.
אתמול אמרתי לעצמי שאני רוצה להתחבר למיניות שלי יותר.
אוננתי. אבל בלי פרונו.
זה היה חוויה אחרת; הייתי רגוע, התחברתי לעצמי והייתי יכול ממש לשלוט במחשבות שלי.
היום יש לי פגישה חשובה. 
אני מנסה להבין איך וכמה אצליח להתאמן היום.
אם מדברים על יצירה חיובית אז היום אני רוצה להתמקד בעתיד שלי ובקריירה ולהאמין בעצמי.
יום מוצלח לכולם.

תגובה: חייל מדמם לפני 1 שבוע, 1 יום #155835

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 8 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 27

מה קורה??
אני איתך.

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 8 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 27
שלום, לפיניוני היקר,
קודם כל יש לי איזה תובנה בנוגע ל"אנשים בעלי רגישות עמוקה ביותר" (ההגדרה מספר "פילים בחנות חרסינה" - מכיר אותו), אני חושב שזה שילוב בין תכונת רגישות גבוהה לבין בחירה איך אני חי את החיים שלי. בנוסף אני גם מזהה את עצמי ככזה.
יש יסוד ידוע מספרים (נראה לי מר' צדוק הכהן, ועוד) שבדבר שהכי קשה לאדם והוא הכי נופל, דווקא שם נמצא התיקון שלו, ובדבר הזה יש לו פוטנציאל להצליח ביותר, וזה אומר שאלו שנמצאים כאן בפורום הם עם פוטנציאל גבוה להצליח בקדושה!
אני מזדהה מאד עם מה שכתבת שהתכונה הזאת של רגישות גבוהה יש לה קשר ישיר לנושא המיניות, רק נראה לי שזה הולך לשני הכיוונים, קדושה או.. 
וזה מביא אותנו להזכר שהנושא המיני הוא דבר קדוש ונעלה מאד, כמובן כשהוא בצורה הנכונה - חיבור בין הבעל לאשה, כמו שכתב הרמב"ן דברים מפורשים בספר 'דעת הקדושה להרמב"ן' פרק שני וז"ל "החבור הוא ענין קדוש טהור ונקי מסייע להויית העולם כשיהיה הדבר כפי מה שראוי ובזמן הראוי ובדעת הראויה ובכוונה הראויה וכל אדם שיאמר כי בחבור יש כיעור חלילה וחס וכו'", מי שרוצה יכול לראות שם את אריכות הדברים, בהמשך הוא מסביר שגם באיברי הגוף האחרים כמו הידיים, אם האדם מבצע בהם פעולות מגונות כמו גניבה וכדומה הוא מביא בהם כיעור, וכך בדיוק זה בנושא של החבור שאם מבצעים אותו בצורה לא נכונה האדם בעצמו גורם כיעור, אבל הדבר נמצא בידינו!

העובדה שאפשר להסתכל על הנושא מכיוון אחר לחלוטין, גבוה, ואפשר גם לומר אמיתי יותר, עוזרת ומאזנת אותי בכל הקשור להרגשה מול הקושי והאכזבה העצמית.

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שבוע, 1 יום #155832

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 8 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 27

ואולי דווקא ליהדות/תורה/הקב"ה יש מה לומר בנושא של מדהים מדליק מטורף וואי..
מה עם תשוקה ללימוד? תפילה מקירות הלב? חסד עם הנשמה? שבת לוהטת? וכו' וכו'
אוסיף, יש וארט חסידי שאם אדם ביצע עבירה חמורה (רצח ג"ע) ואינו יכול אח"כ להתפלל מנחה בוערת הוא לא דרך על מפתן החסידות (הכוונה שיהודי בכל מצב צריך להיות מחובר בדיוק כאילו הוא עכשיו במצב רוחני גבוה מאד).
מקווה שאני לא נשמע כמו איזה מטיף מוסר וכדומה

המשתמשים הבאים אמרו תודה: פיניוני
  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 8 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 27

לאלי שומר היקר,
קודם כל הנה אני עוקב (בשבוע האחרון בעיקר אחרי ההודעות החדשות וגם הגבתי לכמה, קשה להגיב בכל פעם, אפשר לעשות 'תודה לך'), כל הכבוד אני מקנא בך על ההצלחות והנחישות העצמית, בהצלחה רבה בהמשך!
וזה גם לתועלת עבורי, כתבתי בתגובה אחרת שבעיני עיקר התועלת של האתר היא מהפורום. השיתוף החי שאפשר לשתף ולחלוק/להתמך/להיעזר באחרים, זה כלי חשוב מאין כמותו.
אני מגיע לאתר ממקום של, מצד אחד לא נראה לי שההגדרה שלי היא ממש מכור, מצד שני אני בסיכון גבוה. בשבועיים האחרונים בעקבות התמודדות ונפילות נכנסתי לאתר כדי לשאוב כוחות בפורום וזה מחזק ביותר.
אני רק מקווה שלא אסתפק בזה לבד אלא אזום צעדים מעשיים כדי שלא ליפול להבא כי ברור לי שאני בסיכון לא קטן.

המשתמשים הבאים אמרו תודה: אלי שומר
  • אלי שומר
  • רצף ניקיון נוכחי: 56 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 738

מעניין שאף אחד לא עוקב ולא מגיב. - אבל זה בסדר, אני משתף, זה נותן לי כוח, ואולי יהיה לתועלת למישהו.
ב''ה אני מקדם יפה, אני לא זוכר מתי הייתה פעם אחרונה בחיי שהייתי נקי לגמרי 52 יום. יש לי לפעמים שניה אחת של מחשבה אולי לגלוש, אך אני עם חוק 5 שניות בורח מהמחשבה הזו. 
בוודאי ככל שעובר הזמן יותר קל. 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, אביה, symcha, פיניוני

תודעה משוחררת לפני 1 שבוע, 1 יום #155829

  • אורי2
  • רצף ניקיון נוכחי: 3 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4

החשיבה הרציונלית חשובה לי מאד, יש בה יכולת למקם את האדם בתפיסה נכונה ביחס למציאות והיא מהווה כלי משמעותי ביצירת הדרכים לממש רעיון או ערך בחיים. לאחרונה שמתי לב שביחס לפורנו ואוננות החשיבה הרציונלית בחלקה עלולה דווקא להזיק. כמות הנפילות שלי והאופי שלהן מוכלת בחשיבה שלי כאקט שאינו מקרי ויש לו סדר. הרבה פעמים אני מסיק מכך שהפורנו והאוננות הם חלק עצמי מהזהות שלי. 
מסקנה כזאת היא בעלת משמעות, דוסטוייבסקי מתאר בספריו אישה מעוררת השראה, יפה ושכולם מסתקרנים אודותיה. באופן מפתיע, היא עושה מעשים משונים ומתמיהים בעלי אופי משוגע. אחת הדמויות המרתקות בסיפור, הסביר שאישה זו כל כך משוכנעת שהיא חוטאת ורעה עד כדי כך שהיא מבצעת באופן מכוון מעשים משונים שיאשרו את הרוע שלה. 
יש מצב שר' נחמן (ליקוט"מ רס"א) כיוון לתודעה שבה עליי להתחיל כל יום  מחדש (באמת, לא סיסמא) על מנת לשלול את הזיכרון כגורם משמעותי בקביעת הזהות העצמית בעבודת ה'. 
וודאי, אני מכור ואני צריך לטפל בעצמי אבל התודעה צריכה להיות חופשית. להבין שהנפילה היא באמת מקרית למרות שהיא מתרחשת הרבה פעמים. 
אולי זה חלק מדרכי התשובה לחיות בתודעה שאני אחר ואיני אותו האיש שעשה אותם המעשים אני אחר ואיני אותו האיש שעשה אותם המעשים. 

נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע, 1 יום על ידי אורי2.
המשתמשים הבאים אמרו תודה: symcha

תגובה: אוףףףףףףףףףףףף לפני 1 שבוע, 2 ימים #155828

  • חיים אמיתיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 514 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 256

היי חברים
היום פתאום באה לי התאווה
סתם ככה,
התקלחתי ופתאום עלו לי פנטזיות ומחשבות,
אני מרגיש שהחיים יחסית יבשים,
אין שום בוסט רציני של הנאה,
הכל בסדר, שגרה, אשה ילדים כולל ב"ה,
אבל אין איזה משהו מדהים, מדליק, מרגש, מטורף,
הכל טוב,
אבל חסר לי את הוואו הזה,
זהו, זה מה שהרגשתי,
וכנראה שהוואו הזה לא באמת קיים, כי אחרי הוואו הכל נמחק ונשארת רק ריקנות,
כנראה שהחיים הם שגרה מבורכת,
ואני צריך ללמוד לאהוב את השגרה המבורכת וללמוד להנות ממנה
אוהב וצריך אתכם
לילה טוב

המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, פיניוני

קבוצות תמיכה לפני 1 שבוע, 2 ימים #155827

  • timik99
  • רצף ניקיון נוכחי: 6 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 38

שלום כולם, 
יש לי שאלה - מישהו יכול להמליץ על קבוצות תמיכה להתמודדות עם התמכרות או תוכנית כלשהי ? שמעתי על תוכנית 12 הצעדים אבל אני לא ממש מכיר.  
אני מרגיש שהאתר עזר לי המון אך אני מרגיש שיש לי עוד עבודה לעשות שלא בטוח שאצליח להשלים לבד ללא סיוע ותמיכה. 
אם למישהו יש תגובות או הערות בנושא אשמח מאוד. 
תודה ! 

המשתמשים הבאים אמרו תודה: מתחיל שוב - וצועד לאלוקים, symcha
זמן ליצירת דף: 0.44 שניות

Are you sure?

כן