ברוכים הבאים, אורח

אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה? 100 צפיות

אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה? לפני 1 שבוע, 2 ימים #151940

שלום לכולם,
כמו כולם כנראה יש לי את הבעיה המוכרת של לתפוס סרטון ולאונן (זה כאילו שיא הדופמין, שיא הכיף, אח''כ כמובן בא הבאסה..) ראיתי סרטון ביוטיוב שמציע לך למספר ימים או שבועות לעבור למה שנקרא סופט פורן שזה לאונן על כמה תמונות בלבד שאתה שומר לעצמך מראש, ואח''כ נגיד לעבור רק לתמונות פחות בעייתיות (סגנון מה שרואים בחוף הים...) ואז משם כבר להיגמל סופית מאוננות.. 

מישהו ניסה? מה אתם אומרים? יכול לעבוד? 

או שאין ברירה וצריך לנסות להפסיק עם ההתמכרות מקומה מאה?

תגובה: אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה? לפני 1 שבוע, 2 ימים #151945

  • mose
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 181

בטוח לי שזה לא משהו שעובד כי אנחנו מכורים. כל נגיע בדבר הזה מעלה לנו את טורים… אנחנו צריכים עבודה פנימית יותר ולא התעסקות עם העניין הזה ישירות, אלא לעבוד על בנייה של חיים טובים ומלאים למלא את החוסר שיש לנו או איך שלא תקרא לזה.
בנוסף אמנם אנחנו משתמשים בספר הלבן ודרכים טיפוליים שלא סותרים לתורה אבל זה ממש סותר לתורה לא נראלי שיש רב  נורמטיבי שיאשר כזה דבר. 
זאת דעתי האישית כמובן 
בהצלחה לנו אחים

תגובה: אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה? לפני 1 שבוע, 1 יום #151950

במחילה, אבל לא חושב שהנושא התורני שייך פה, זו נבלה וזו טרפה...

לי זה פחות עובד, ומה שחשוב זה כמו ש mose אומר, עבודה פנימית למלא את עצמי בדברים טובים.
אבל אם יש אפשרות בינתיים לרכך את הנפילות בוודאי שזה עדיף, ואם זה עובד לך - אדרבה.

אגב, גם כשאני נופל אני משתדל ללכת לדברים כמה שיותר קרובים למציאות (למרות ש99% זה שקר, אבל עדיין יש הבדל)


{הייתה לי תקופה ארוכה שבה חומר לא מפורש היו לי נגיש יותר מאשר פורנוגרפיה, וזה ריכך לי את רוב הנפילות. אבל אז לא באמת ניסיתי לצאת מזה (למרות שנורא רציתי!), זה היה לפני שהגעתי לכאן}.

תגובה: אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה? לפני 1 שבוע, 1 יום #151953

נעשה ונצליח1 כתב on 08 אוק' 2024 18:01:

שלום לכולם,
כמו כולם כנראה יש לי את הבעיה המוכרת של לתפוס סרטון ולאונן (זה כאילו שיא הדופמין, שיא הכיף, אח''כ כמובן בא הבאסה..) ראיתי סרטון ביוטיוב שמציע לך למספר ימים או שבועות לעבור למה שנקרא סופט פורן שזה לאונן על כמה תמונות בלבד שאתה שומר לעצמך מראש, ואח''כ נגיד לעבור רק לתמונות פחות בעייתיות (סגנון מה שרואים בחוף הים...) ואז משם כבר להיגמל סופית מאוננות.. 

מישהו ניסה? מה אתם אומרים? יכול לעבוד? 

או שאין ברירה וצריך לנסות להפסיק עם ההתמכרות מקומה מאה?


אני ניסיתי את זה לפני הרבה שנים, לאונן רק עם פורנו וכדו'. זה לא עבד לי. אולי כמה ימים אוננתי רק עם פורנו, ואח"כ אוננתי גם בלי.....
ב"ה יש משהו אחר שעובד לי, ובדרך הזאת נגמלתי מאוננות ומתאווה בלי הדרגה.

בהצלחה

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה? לפני 1 שבוע #151958

  • אבי0533
  • רצף ניקיון נוכחי: 51 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 167

אני אישית חווה ביום יום את מאמר חז"ל "משביעו רעב, מרעיבו שבע".
ב-SA קוראים לזה "אלרגיה".
הכוונה שלגימה קטנה של תאווה לא מספקת אותי, אלא גורמת לי לרצות עוד ועוד ועוד.
לכן אני צריך להפסיק את כוסית האלכוהול הראשונה. יש אנשים שיכולים ללגום כוסית אחת ולהסתפק בזה. אם אני אתחיל בכוסית אחת אני אקח עוד אחת ועוד אחת, ואפסיק רק כאהיה שיכור כלוט ומלא גועל מעצמי ומהמשקה (עד לפעם הבאה...)

כן יש בתוכנית מושג שנקרא "ניצחון גובר והולך על התאווה" (הדרגתי זה תרגום מדוייק יותר.)
לפעמים יש המבלבלים אותו עם הפסקה הדרגתית, אצטט את דבריו של רוי קיי על זה (מתוך המאמר "פחדו של המתאווה מפני המוות" בספר "כניעה ונטילת אחריות"):



ברגע הפיתוי, חד-משמעית אין דבר כזה כניצחון הדרגתי על התאווה. על אף כל ההצדקות שיש לנו, כאשר התמונה, הפנטזיה או הזיכרון מכים, או שאנחנו מתאווים או שלא. או שאנחנו שותים או שלא. או שהכוונה שם או שהיא אינה. אין בזה שום דבר הדרגתי. אין אמצע. הדחקה בכוח הרצון עשויה להיחשב כסוג של אמצע, אבל לא באמת.

דיכוי או הדחקה – שליטה רצונית בזה – אלו פשוט טכניקות התחמקות שעלולות להיות גרועות יותר מכניסה מודעת לתאווה. גרועות משום שבהדחקה המסתגפת והמאולצת אנחנו חושבים שהצלחנו. אבל התאווה עדיין בפנים, צוברת כוח. זה כמו לומר שאני באמת רוצה להתאוות, אך מסיבה כלשהיא אני אשים אותה בצד. זה ממש לא כניעה לא־ל. זה לסגור אותה בכלוב עמוק בפנים. זה לא ניצחון על התאווה, זה רק ניסיון לרסן אותה. לשים את התאווה על המְתנה. אין חופש בהדחקה, רק יותר פחד. וכל זה מתמקם בתת-מודע, צובר אנרגיה, רק כדי להתפרץ מאוחר יותר בחלומות. או להתבטא בצורות אחרות, כגון טינה (או אפילו תיעוב עצמי), או לעבור להתמכרויות אחרות, כמו אוכל או טלוויזיה.


יום טוב וגמר חתימה טובה.

חבר בקבוצות SA ובפורום GYE מאלול תשפ"א.
שואף לעשות את רצון אבא שבשמים. קצת מתקשה בדרך, אבל מאמין בהתקדמות.
פוסטרים של החלמה, מאמרי הרב טווערסקי על 12 הצעדים ויהדות

תגובה: אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה? לפני 4 ימים, 23 שעות #151972

לא ברור איך זה בדיוק גמילה מאוננות. אולי התכוונו שזו גמילה מפורנוגרפיה קשה? בהקשר הזה זה נשמע יותר הגיוני.

תגובה: אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה? לפני 4 ימים, 22 שעות #151976

שלום שלום,
תודה לכל המגיבים היקרים מעליי.

אוסיף שיכול להועיל לך לדעת מה המסלול שמתאים לך לפי 20 השאלות שיש כאן בפורום לדעת אם אתה מכור,
וגם למלא את השאלון HDSI באתר ולקבל המלצה לעבודה. יש מקרים בהם מה שנראה כמו התמכרות הוא בעצם התמודדות נמוכה שמתבססת על הרגלים חזקים, ולא התמכרות. במקרים כאלו שיטות של הפסקה הדרגתית יכולות לעזור. וזה כדאי לנסות אם לא הצלחת לעצור בבת אחת כמה פעמים.

כמובן כמובן - שבנוסף להפחתת התוכן שאתה רואה - אתה גם עובד על כלים באתר של הרגעה ושחרור דחפים, למידה על איך לצמצם טריגרים ולהכין לך תוכנית פעולה מסודרת להתמודדות לעתיד. כל זה מוסבר בתוכנית לעזרה עצמית "לטוס אל החופש".

במידה ובשאלון מומלץ לך לפנות לקבוצות - אז יש סבירות גבוהה שאתה מתמודד עם התמכרות ולכן כדאי  להיעזר בדברים החכמים שאמרו הכותבים לפניי.

תגובה: אפשר להיגמל מאוננות בהדרגה? לפני 4 ימים, 19 שעות #151978

שלום לכולם תודה רבה על התגובות,
נראה לי שהשאלה ששאלתי תלויה בבן אדם.
אני אישית לא נהנה מסתם לשבת ולראות פורנו אלא אני מחפש סרטון שמגרה אותי מספיק בשביל לאונן עליו (נמשיל את זה לצריכת אקסטזי לצורך העניין - חוויה חזקה מאוד)
 לכן אמרתי לעצמי שאולי ארגיל את עצמי לחוויה פחות חזקה כמו לאונן רק על תמונה (שזה בנמשל כמו לצרוך גראס או חגיגת ) ואז מגראס כבר יותר קל להיגמל..

כמובן כל זה במקביל למעטפת שהאתר מציע כמו לעבוד על גלישת הדחפים, שמירת העיניים, טריגרים וכל זה...

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.45 שניות

Are you sure?

כן