ברוכים הבאים, אורח

ניתוק במקום חיבור
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: ניתוק במקום חיבור 278 צפיות

ניתוק במקום חיבור לפני 6 שנים, 12 חודשים #108067

לא יודע למה, אולי בעצם כן... אבל בימים הנוראים הנוכחיים אין לי שום רגש, לא של חיבור, לא של פחד, לא של רצון לשנות, פשוט כלום.
כאילו זה עוד שבת...
אין לי אפילו רצון לשנות את זה, אני לא מנסה להתעורר או לעורר את עצמי, לא קיבלתי על עצמי שום קבלה טובה, החשבון נפש היחידי שאי עושה זה צעד 4 שאני מתמקד בו עכשיו, ואני גם לא מפחד מהדין או מנסה להמליך את ה' יותר מאשר באמצע השנה.

לפעמים אני שואל את עצמי באמצע היום או הלילה, 'מה קורה איתך? למה אתה ככה חסום?
והיום נראה לי שהבנתי שכרגע אין לי את היכולת להתמודד עם כל הרגשות הכואבים, עם הזיכרונות הקשים שהימים האלו טומנים בחובם בשבילי, ולכן אני פשוט מדחיק את משמעות הימים האלו עמוק בפנים, שלא יציקו לי.

לא יודע אם זה מה שנכון, אבל כרגע אין לי כוח להילחם...

דבר אחד אני כן מאוד רוצה, להיות קרוב לאלוקים, לדבר איתו, להתפלל אליו, לבטל את רצוני מפני רצונו.
אמן.

תגובה: ניתוק במקום חיבור לפני 6 שנים, 12 חודשים #108076

  • יוסי כהן
  • רצף ניקיון נוכחי: 1094 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 429
אחיד בשמיא כתב on 28 ספט' 2017 11:28:

דבר אחד אני כן מאוד רוצה, להיות קרוב לאלוקים, לדבר איתו, להתפלל אליו, לבטל את רצוני מפני רצונו.
אמן.


אוהבים אותך.
אם אני לא טועה, אתה צועד, אז אם אתה רוצה להיות קרוב לאלוקים גם אם זה לא מתחבר לך היום לדת זה בסדר. גם זה בא עם הזמן (בזמנו של אלוקים). מניסיון.

תגובה: ניתוק במקום חיבור לפני 6 שנים, 12 חודשים #108083

  • הלוי
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 6

אני באותו מקום שלך עד אתמול עוד ישבתי בצא'ט עם בחורות 

אבל אתמול בלילה קיבלתי דיכאון זהו זה אני מאונן נו וווו.. מה עוד לאונן ולאונן ולאונן....
החלטתי ללכת לישון עם זה  היום אני פותח איזה סירטון ביוטיב ואני רואה פירסמות של האתר שמור עינך אני אמור לעצמי ווו איזה תקשורות מהירה יש ביני לבין  אבא שיושב בשמים החלטתי בלי הרבה מחשבה ללכת על זה מקווה להצליח .

לגבי הרגש לא כל אדם רגיש  ולא כל אדם יבכה אוו ירגיש פחד מכל מיני סיטואציות בחיים  
אבל אני גם לא מרגיש פחד קשור ליום הדין אני מרגיש והלאה עוד יום חופש מעבודה וחבל שכיפור יצא בשבת ולא באמצע השבוע 
אבל אני חושב שפשוט מאוד אני רחוק אני לא נמצא שם כדי להאמין אני בעצם מתחכש למציאות הזאת ראש השנה יום כיפור וכו'  כי אני קר חסר לי באמונה חסר לי בחמימות  היהודי כי אני זה שהתרחקתי מזה אני זה שלא התפללתי אני זה שלא ללמדתי למשך חודשיים ארוכים אני זה שנכנסתי לבית כנסת נטו בשביל לפגוש חברים ולפטפט אני זה שחיללתי שבת בישרותים רק בשביל לבדוק מה חדש 
אבל אתמול הגיע לי איזה שו  דקה שחשבתי לעצמי מה יהיה איתי אם אני רוצה ככהלגדל את הילדים שלי אני רוצה שככה המשפחה שלי אני רוצה ככה להמשיך לחיות יבש קר לא שייך לכלום אז החלטתי שאני מתחיל לעשות צד אחד מתחיל להתפלל כל יום את כל התפילות לא קשור למה שקרה במשך היום לאתמול לשבוע שעבר כל דקה זה משהו חדש שלא יחזור עשיתי איזה צד מסוים ואני מאמין ש ה' שרוצה שאני יחזור חייך אתמול כי הוא גם התקדם איתי צד הוא שלח אותי היום ליוטיב ובסירטון הראשון היה פירסומות של האתר הזה שמור עינייך ונתן לי את הכליים לשפוך את רוע ליבי ומה שאני מרגיש עם עצמי ולשחרר את הרע ולהתחיל לפנות לקבל את הטוב אז מה עם אני לא מתרגש מיום כיפור זה כרגע לא אדאגה שלי כי אני יודע ו ה' יודע שאני מנסה לחזור לאט לאט לטוב שלי ליהודי שבטוחי 

אז אני מציע לך שב 10 דק אם עצמך תחשוב מה התכלית תחליט לעשות צד מסוים ותלך עם זה עד הסוף אפ' שהכל היה רע במשך היום אבל הדבר הטוב הזה על תפספס ואחרי תקופה תמשיך עם זה הלאה עד שהטוב כבר ישפיע על הרע ותתחיל להרגיש אור חיים טובים זה מה שאני עושה וחושב שיעזור לי 

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.34 שניות

Are you sure?

כן