ברוכים הבאים, אורח

האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת 221 צפיות

האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת לפני 3 חודשים, 1 שבוע #151188

לפני שבוע מלאו לי 30 שנה, כמובן זמן לשמוח על מש שנעשה וזמן לחשוב על מה שיכלנו לעשות אחרת וכמו כל שנה יש נקודה שלא עוזבת אותי  בכלל.

אז כך בגיל +11 התחלתי עם אוננות, זוכר את עצמי מבין שמה שאני עושה מבחינת  ההלכה בעיתי 
בגיל 12 זה קרה, היה מחשב בבית windows 2000 ומתוך סקרנות חיפשתי דברים  מסוימים כמובן שלא ציפיתי למה שיש לאינטרנט להציע ומאז נפתח מולי עולם ומלאו של תכנים שגרמו ללב שלי ליהות על 1000. בגיל ההוא הגישה למחשב בזמנים שאף אחד לא נמצא הייתה כמעת לא קיימת אז בעיקר הייתי ילד אולי כמו שאר הילדים שמאונן ,אך בזמנים שיכלתי  הלכתי למחשב. ויכלו לעבור תקופות ערוכות בלי לצרוך תוכן בעיתי.

בגיל 15+ הלכתי לשיבה עם פנימיה אז הבנתי שאולי הדחף שלי לאוננות של כמעט  יומי היא לא רגילה (תמיד זה היה מלווה בהרגשות נוראות ובאמירה שזאת פעם אחרונה) אך מבדיקה באינטרנט כמובן זה היה נראה רגיל מאוד לגיל שבא הייתי. בזמני עדיין לא היה כל כך מפותח עולם המכשירים אז בישיבה הייתי חופשי מהאינטרנט. הבעיה היתה שהיתי מגיע הביתה, משקר כדי להשתמש בטלפון של משהוא ברואה תכנים במסכים בגדלים קטנים ביותר אך לא מוותר אף פעם.
ואז הלילה היה מגיעה כולם הלכו לישון ואני סוף סוף יכול לגשת למחשב שהיה לגמרי לא מסונן ולגלוש עד הבוקר יכלתי בלילה אחת 5-6 פעמים לאונן ולראות כמובן את התכנים הללו.  הבעיה היא שגם מאוד אהבתי משחקי מחשב אז בין לבין הייתי משחק משחקים עד שהיה אפשר עוד פעם. אך הגרוע מכל  היה הבין הזמנים שלילה הפך ליום ביום ללילה ושם ראיתי ונכנסתי יותר ויותר לעומק הבוץ. לקום ב12 לא לצאת מהבית אלא לשחק במחשב ובלילה לא רק משחקים..

בגיל 18 לפני סיום הישיבה אך שלי בן 15 שרק אז הוא התחיל להתבגר מבחינה הורמונלית סיפר להורים שלי שהוא חיפש דברים בעיתיים, ואני פשוט לא יכולתי ובבכי השלכת אשמה וכו' סיפרתי שגם אני ראיתי דברים ומה חושבים שאחרים לא רואים ושגם אח של הגדול רואה כי הייתי לוקח לו את הטל וכו...  למפרעה אני מבין שהם לא הבינו עד כמה בתוך הבוץ הייתי וחשבו שבתור בחור ישיבה אני הייתי מזועזה מלראות נשים לא צנועות סה"כ.  הייתה שיחה קשה מבחינתי כי אמא שלי לקחה את זה שהיא מאמינה בי ולכן לא חסמה וכו... ואז גם על נושאים אחרים היתה פתאום אומרת שאני אמרתי שלא יכולה לאמין בי .  תכלס הם שמו הגנה של k9  אולי לקח שבוע עד שהצלחתי לפרוץ את זה .

עוברים השנים אני מנסה להשהר בישיבה כמה שיותר כדי לא להתמודד עם זה אך כל חזרה הביתה כרוכה בנפילה ענקית מבחינתי. בקיצור בגיל 22 החלטתי שאני לא יכול עם זה יותר ואני מטפל בעצמי התקררתי לר שטיין הו שלח אותי למישהו שניסה לעזור אך לאחר כחצי שנה הוא אמר לי שהבעיה שלי כנראה יותר נפשית מאשר הפורנוגרפיה כי כשאני בטוב אני יכול לעבור שבועות בלי לצרוך כלום , תכלס פעם אחרונה שנפגשנו אמר לי לקחת כמה חודשים סיפרלקס ושניפגש לאחר מכן. האחר מכן עד היום לא קרה .

שידוכים דחיתי כמה שאפשר עד גיל 24 התחלתי שידוכים והיה תקופה נקיה בסה"כ בגיל 25 התחתנתי והייתי בטוח שזהו אני חופשי מכל זה כי אני לא אמור ליהיות חשוף למחשבים ואינטרנט וכמובן פת בסלו.... .
התגוררנו ביחידת דיור, השכן שלי לאחר כ2 חודשים לאחר החתונה מספר לי שיש לו מכשיר ישן ואם אני רוצה אותו לwaze כמובן שאמרתי שכן לאחר כמה חודשים הקורונה הגיעה ובתוך כמה ימים ידעתי מה הוויפי של השכן וחזרתי לשטויות שלי.
  חשוב לי להדגיש שאף פעם לא חזר כמו ימי הנעורים אלא זה היה יותר פעם בשבועה +- שהרגשתי בודד או משהוא בסגנון .
אני כותב את כל זה ואני רואה שמפספס הרבה פרטים שפעם היו לי מאוד חשוב   מרגיש שאני בשלב שזה סוג של התמכרות שהיא הפכה להיות לידיד שלי שחוזרת והולכת ושלא באמת מפריעה לי לסדר יום שלי, כאילו למדתי לחיות עם זה כמו משהוא עם רגל חסרה ל"ע.
כיום ההתמקרות היא לא כל יום כי אין לי כל כך גישה למכשירים יכול להעבור חודש בלי ליראת 
 אך תמיד אני מוצא בחופשים בעיקר שהמצב רוח שלי בד"כ יותר ירוד דרך כל שהיא לצרוך את זה ואיך שהוא אני מרגיש שהשם עוזר לי למצוא את הדרך לחטוא
בבית שלי איו אינטרנט לפני כ1/2 שנה הטלפון של הwaze זרקנו אותו ויש לנו רק טלפון כשר ומחשב שהיה מחובר לנטפרי. ובאמת היתה תקופה הכי טובה שלי גם בהרגשה וגם בנקיות אך לפני כחודש השכן היה צריך את המחשב הוא חיבר אותו לרשת שלו שהתבררה שהיא פרוצה לגמרי והשאיר אותי מחובר לאינטרנט שלו כמובן ישר מחקתי את הסיסמה אך אחר כך הצלחתי על ידי תוכנה לשחזר את הסיסמה וכיום אני עם גישה לאינטרנט פרוץ בתוך הבית שלי והרצון להפסיק לא כל כך גדול. כאילו מצד אחד היום אין לי שום מכשירים ורק טלפון כשר אך בזמנים שאשתי לא בבית או שהלכה לישון יש לי גישה לגרוע מכל.

מבחינה זוגיות טוב לנו עד מאוד ב"ה כמובן שהיא לא יודעת מזה אם היתה יודעת....   מבחינת אשתי אם תגלה זה יהיה אסון פעם אחת אח שלי הראה לי י סרטון י והיתה אישה ללא שרוולים ואשתי לא הבינה איך המשכתי ליראות....

השאלה לאחר כל הסיפור הלא ברור היא: האם אני באמת רוצה לצאת מזה? האם באמת יש לי בעיה נפשית שאם אני לא פוטר אותה אין לי סיכוי ? (כי באמת בזמנים פחות טובים רגשית הדחף גדל מאוד.)
האם אני לא כל החיים ימשיך למצוא דרכים מקריאות למצוא גישה לאינטרנט.. 
לא יודעה... והכי משגע אותי שלפעמים אני אומר לעצמי כנראה כדי לאשר לעצמי ליפול שהרי כבר הדחף שיש לי היום הוא לא כמו פעם אז קראתי פעם שהחזרה בתשובה היא לא כל כך מועילה שהרי אין לך אותה התמודדות אז בכל מקרה יש לך 17 שנה של התמכרות ואתה חיי חיים מושלמים עם 2 ילדים אשה מוערך אצל אחרים...

לסיכום אני לא יודע האם אני באמת רוצה להפסיק. ומרגיש לי שעם האדישות הזאת אני אמצא את עצמי בגיל 60 ממשיך עם אותם שטויות ולא יודעה מה עוד מצפה לנו מהטכנולוגיה.




תגובה: האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת לפני 3 חודשים, 1 שבוע #151189

  • אבי0533
  • רצף ניקיון נוכחי: 35 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 158

אוהבים אותך, אח יקר.
אתה היחיד שיכול לענות לעצמך האם אתה רוצה להפסיק או לא.

נראה לי שהמחשבה שאתה לא רוצה להפסיק נובעת יותר מיאוש מאשר מחוסר רצון אמיתי.
אם אני צודק, אז תדע לך שיש תקווה! יש דרכים לצאת מהבוץ הזה! אם תהיה נכון להשקיע ולהתמיד, תוכל להפוך להיות אדם שגאה בעצמו.

נשמע לי שהקשר הזוגי שלך חשוב לך מאוד.
בקבוצות SA יש הרבה חברים שהגיעו אחרי שאשתם תפסה אותם, והנישואים שלהם נהרסו ברמה שלפעמים לא יכולה להשתקם.
יש גם חברים שהגיעו מעצמם, ואחרי שצברו כמה חודשי נקיות סיפרו לאשתם. זה לא היה קל, אבל ברוב המקרים, אם יש קשר חזק האישה מקבלת את זה. (אולי ידידי "מתחיל שוב וצועד לאלוקים" יוכל לתקן אותי בזה, או להוסיף מידע יקר ערך.)
האם אתה רוצה לגרום לאשתך את הסבל, התמוטטות האמון, הפחד וכל הרגשות הנלווים שיקרו אם היא תתפוס אותך? (די סביר להניח שזה יקרה ב-50+ שנים הבאות) אני במקומך הייתי משקיע מחשבה רצינית בהליכה לקבוצות SA...
(גיל 30 זה אפילו מתחת לממוצע ב-SA. מגיעים אנשים עם זקן לבן לקבוצות. אם תבחר להגיע עכשיו, תוכל להרגיש את עצמך בר מזל)

ומה שאמרת לגבי החזרה בתשובה: אתה צריך לעשות את הסוויץ' במוח מחטא למחלה. לי נשמע שאתה מכור קשה, ואני מאמין לגבי עצמי שלא אקבל עונש בשמים על נפילה. (אם כבר אקבל עונש על משהו זה על שאני מתעצל בעשיית הפעולות שימנעו ממני ליפול...) 
ממש קיצרתי כאן. תוכל למצוא פה בפורום הרבה חומר על השינוי המחשבתי הזה.

בהצלחה
שה' ידריך אותך מה נכון עבורך.

חבר בקבוצות SA ובפורום GYE מאלול תשפ"א.
שואף לעשות את רצון אבא שבשמים. קצת מתקשה בדרך, אבל מאמין בהתקדמות.
פוסטרים של החלמה, מאמרי הרב טווערסקי על 12 הצעדים ויהדות

נערך לאחרונה: לפני 3 חודשים, 1 שבוע על ידי אבי0533.

תגובה: האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת לפני 3 חודשים, 1 שבוע #151190

חבר יקר ואהוב,
ראשית כל, תודה רבה על השיתוף הכנה והארוך שלך.
קראתי את הכל. אני מזדהה עם חלק גדול מהדברים.
תנסה להיות כנה עם עצמך עוד יותר, ותחשוב איך אתה רוצה להראות עוד שנה או שנתיים, לא צריך להרחיק לכת עד גיל 60. אסירות תודה שיש פתרון. אם הבעיה שלך היא כמו הבעיה שלי שהיא 'התמכרות לתאווה', אזי יש פתרון שעובד בס"ד למאות אלפים ומן הסתם מליוני אנשים בעולם שמכורים לאלכוהול, סמים, תאווה ועוד.
תודה לה' על שהגעת למקום הנפלא הזה, ואני ממליץ לך להמשיך להיות כאן, לקרוא, לשתף, לשאול ולמצוא את הדרך לפתרון.

בהצלחה רבה
אוהב מאד

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת לפני 3 חודשים, 1 שבוע #151201

מאוד מאוד מזדהה.....
אוכל רק להוסיף, ששיתפתי היום חבר ואמרתי לו שאני משתף בכנות ובכל זאת הוא 'תפס' אותי על חוסר כנות...... (בקטע טוב לגמרי..)
תכלס' אני יכול לספר לעצמי הרבה כמה אני חי טוב ויש לי משפחה והכל בסדר, ומה כבר קורה אם יש נפילות פה ושם,
כל זה נכון - 
עד שאני באמת כנה עם עצמי............... 
וחלק מהבעיה שלי זה שאני לא מצליח להיות בכנות, ב"ה חברים עוזרים לי....
בהצלחה!!

תגובה: האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת לפני 3 חודשים, 1 שבוע #151203

אני בטוח שתצא מזה....
ומנין כי בכתיבה שלך אני רואה אדם עם אינטליגנציה גבוה ומודעות לעצמך
תעזוב כרגע את הקטע של החטא והתשובה זה תשאיר לזמן אחר
בשביל נוחות החיים הסבל שאתה עובר אתה תבקש לברוח מזה כמו מאד
ואז כבר לא תשאל אם אתה רוצה באמת או מסוגל
אתה תתחיל לברוח ותשכנע את עצמך שאתה רוצה יכול
מדבר מנסיון

תגובה: האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת לפני 3 חודשים, 1 שבוע #151205

תודה רבה על התגובה
אני רואה את סך הימים שבהם אתה התגברת ומשתוקק להוית כזה.

רציתי לשאול אותך 2 שאלות ,
1. שאתה כותב פתרון אתה מתכוון למשהו מסוים או שאני צריך למצוא מה מתאים לי? 
2. האם פלסטרים עוזרים? אני קורה שוב מה שכתבתי אתמול ונזכר שבתקופות שלא היה לי גישה לאינטרנט יכולתי ליהיות אפילו 5 חודשים ללא נפילה במיוחד אם היה לי מצב רוח טוב. אז אני שואל את עצמי האם אני פשוט צריך עוד פעם להפוך את הסביבה שלי למקום סטרילי , ואיך שהוא לגרום לשכן להחליף סיסמה ? או שזה רק פלסטר על פצע מדמם? 
אני מרגיש שפלסטר לא עוזר אך רוצה לאמין שכן.

תגובה: האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת לפני 3 חודשים, 1 שבוע #151208

  • אבי0533
  • רצף ניקיון נוכחי: 35 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 158

אני רואה את סך הימים שבהם אתה התגברת ומשתוקק להוית כזה.


אני מניח שאתה פונה ל"מתחיל שוב", אז סליחה ומחילה שאענה גם.
לכל אדם יש מסלול משלו, ומה שנכון עבורי ועבור "מתחיל שוב" לא בהכרח יתאים גם לך.

אני חבר בקבוצות SA, ואסיר-תודה על כך. עבודה של 12 הצעדים היא חוויה שווה בפני עצמה, גם בלי קשר לתאווה.
ההמלצה בקבוצות היא להגיע ל-6 מפגשים ולראות אם זה מתאים לך. תן לזה צ'אנס.

האם פלסטר עוזר? ובכן, אני אישית מאמין שהעולם נהיה תלוי בטכנולוגיה יותר ויותר מידי יום. כל המאמצים לחסום את הגישה לטכנולוגיה לחלוטין - יפה שעתם, לכל היותר, לעשור הקרוב. זה מאבק אבוד. גם אם כל יום של שפיות במגזר החרדי/דתי שווה את זה.
(מה שבהחלט לא מאבק אבוד זה הסינונים שמשתפרים יותר ויותר והופכים את הניסיון לסביר [עבור אנשים רגילים].)
בשלב מסוים בהמשך חייך סביר להניח שתחזור לאותה נקודה, אלא אם כן תעשה שינוי אופי בסיסי ועמוק, שיגרום לכך שגם אם יהיה לך גישה לאינטרנט פתוח לא תרצה לחפש את התאווה. שינוי אופי כזה הינו הבסיס של 12 הצעדים.
אז במחשבה רחבת טווח - לא. פלסטרים לא מטפלים בשורש הבעיה, למרות שהם יכולים להוות תוספת נהדרת לעבודה הרצינית.

בהצלחה.

חבר בקבוצות SA ובפורום GYE מאלול תשפ"א.
שואף לעשות את רצון אבא שבשמים. קצת מתקשה בדרך, אבל מאמין בהתקדמות.
פוסטרים של החלמה, מאמרי הרב טווערסקי על 12 הצעדים ויהדות

נערך לאחרונה: לפני 3 חודשים, 1 שבוע על ידי אבי0533.

תגובה: האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת לפני 3 חודשים, 1 שבוע #151209



אני רואה את סך הימים שבהם אתה התגברת ומשתוקק להוית כזה.





אני מניח שאתה פונה ל"מתחיל שוב", אז סליחה ומחילה שאענה גם.

לכל אדם יש מסלול משלו, ומה שנכון עבורי ועבור "מתחיל שוב" לא בהכרח יתאים גם לך.



אני חבר בקבוצות SA, ואסיר-תודה על כך. עבודה של 12 הצעדים היא חוויה שווה בפני עצמה, גם בלי קשר לתאווה.

ההמלצה בקבוצות היא להגיע ל-6 מפגשים ולראות אם זה מתאים לך. תן לזה צ'אנס.



האם פלסטר עוזר? ובכן, אני אישית מאמין שהעולם נהיה תלוי בטכנולוגיה יותר ויותר מידי יום. כל המאמצים לחסום את הגישה לטכנולוגיה לחלוטין - יפה שעתם, לכל היותר, לעשור הקרוב. זה מאבק אבוד. גם אם כל יום של שפיות במגזר החרדי/דתי שווה את זה.

(מה שבהחלט לא מאבק אבוד זה הסינונים שמשתפרים יותר ויותר והופכים את הניסיון לסביר [עבור אנשים רגילים].)

בשלב מסוים בהמשך חייך סביר להניח שתחזור לאותה נקודה, אלא אם כן תעשה שינוי אופי בסיסי ועמוק, שיגרום לכך שגם אם יהיה לך גישה לאינטרנט פתוח לא תרצה לחפש את התאווה. שינוי אופי כזה הינו הבסיס של 12 הצעדים.

אז במחשבה רחבת טווח - לא. פלסטרים לא מטפלים בשורש הבעיה, למרות שהם יכולים להוות תוספת נהדרת לעבודה הרצינית.



בהצלחהאי





היי תודה רבה על התגובה שלך, נרשמתי אתמול למקום הזה בתור אולי זה יכול לעזור, והתגובות פשוט נותנים לי כח באמת לרצות ולדעת שבפנים אני באמת חולם על היום שאני זה שיחלית ולא ההתמקרות אז תודה רבה  לך



איך אני יכול למצוא קבוצה sa מתאימה? (נשוי -חרדי-עם ילדים)

וכן האם יש דבר כזה לא פרונטלי  אני מתגורר בישוב מרוחק ואין לי כרגע אוטו, דבר שכמה פעמים מנע ממני להתחיל טיפןלים דומים..

נערך לאחרונה: לפני 3 חודשים, 1 שבוע על ידי renewedhippo21.

תגובה: האם יש דרך לצאת בזמן שזה כבר לא כל כך אכפת לפני 3 חודשים, 1 שבוע #151210

send3r היקר
ברוך הבא לפורום!!!
גם אני מבין שהשאלה שלך היתה אליי, ובכל אופן ידידי היקר אבי0533 ענה במקומי 

לגבי הקבוצות של SA, תוכל להשאיר כאן באתר פרטים ויחזרו אליך.
וכן תוכל ליצור קשר בקו החם של SA, במספר 0722401190.

גם תוכל לפנות אליי במייל: matchilgye@gmail.com

בהצלחה רבה
אוהבים אותך מאד

נ.ב. גם אני חרדי - נשוי - עם ילדים.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.77 שניות

Are you sure?

כן